اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1395 - 23:04   |   کد مطلب: 19998
بعد از جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و امضای قرارداد دوباره او با فولاد خوزستان، شایعه عجیبی در رابطه با این انتقال مطرح شد.

به گزارش صبح الوند به نقل ازایران ورزشی،  بعد از جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و امضای قرارداد دوباره او با فولاد خوزستان، شایعه عجیبی در رابطه با این انتقال مطرح شد. همه چیز می‌تواند حاصل یک حرف خام و بی‌اساس باشد اما این شایعه به وجود آمده که قرار است سروش رفیعی در نیم‌فصل به جای بازگشت به اهواز و حضور دوباره در تیم فولاد، روانه پرسپولیس شود.

ساسان انصاری در حالی پرسپولیس را ترک کرد که همه می‌دانستیم مقصد بعدی‌اش فولاد است اما عجیب اینکه مدیران باشگاه خوزستانی در مصاحبه‌های مکررشان ادعا می‌کردند که باشگاه فولاد هیچ اقدامی برای جذب این بازیکن نداشته. ادعای آنها اما وقتی دروغ از آب درآمد که ساسان انصاری تنها چند ساعت بعد از ثبت جدایی‌اش از پرسپولیس و طبق قرار قبلی، راهی اهواز شد و با حضور در باشگاه فولاد قرارداد تازه‌اش را به امضا رساند. بازگشت او به فولاد خوزستان البته اتفاق عجیبی نبود اما آنچه متعجب‌مان کرده و باور آن کمی سخت می‌نماید، این است که باشگاه پرسپولیس رضایتنامه ساسان انصاری را فقط برای فولاد صادر کرده و در ازای آن، قرار است سروش رفیعی را جذب کند. بازیکنی که در حال حاضر سرباز تیم تراکتورسازی است و با پایان خدمت سربازی‌اش در نیم‌‌فصل تبریز را ترک خواهد کرد. شایعه‌ها ادعا کرده‌اند که پرسپولیس ساسان انصاری را به فولاد بازگردانده تا در قبال او، سروش را به دست بیاورد و برای همین پیراهن شماره 7 فولاد که برای سروش رفیعی کنار گذاشته شده بود، بعد از بازگشت ساسان انصاری در اختیار این بازیکن قرار گرفت. سروش رفیعی را خیلی‌ها شاه‌ماهی نقل و انتقالات نیم‌فصل لقب داده‌اند و البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم در نهایت تکلیف این بازیکن چه می‌شود و او که جدایی‌اش از تراکتورسازی را قطعی دانسته، در نیمه دوم فصل پیراهن کدام تیم را می‌پوشد. البته سازمان لیگ پیش‌تر اعلام کرده بود که سروش رفیعی بعد از پایان خدمت سربازی‌اش بازیکن آزاد به حساب می‌آید و لزومی ندارد که قطعا به فولاد خوزستان برگردد اما پرسپولیسی‌ها برای محکم‌کاری و با بازگرداندن ساسان انصاری به اهواز، از این باشگاه باج گرفته‌اند. آنها مذاکره با سروش رفیعی را هم از ماه‌ها قبل با این بازیکن آغاز کردند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده، در نیم‌فصل این بازیکن را که برانکو در ابتدای فصل خواهانش شده بود، جذب کنند. آنهم در حالی که خودِ تراکتورسازی هم یکی از رقبای اصلی پرسپولیس است و مشتری قرص سروش رفیعی.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان