اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. شهريور 1395 - 10:05   |   کد مطلب: 19879
رئیس مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی خبر داد:
تربیت خبرنگاران انقلابی در همدان+ تصاویر
به همت مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی دوره ی مقدماتی خبرنگاری طی دو هفته در دانشگاه امام حسین (ع) استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش صبح الوند، رئیس مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی در گفتگو با صبح الوند، با اشاره به لزوم برگزاری  دوره خبرنگاری گفت : مجمع با رصد نشریات و پایگاه های خبری به این نتیجه رسید که یکی از مشکلات موجود نبود نیروهای متخصص ، متعهد و انقلابی است. بنابراین برگزاری اولین دوره ی آموزشی خود را در قالب دوره ی آموزش خبرنگاری مقدماتی آغاز کرد.

 
غلامرضا فریدونی افزود: حدود 80 نفراز علاقه مندان در سایت مربوطه ثبت نام کردند که در استعداد سنجی صورت گرفته 60 نفر برای گذراندن این دوره انتخاب شدند.

 

وی اظهار داشت : این دوره طی 18 جلسه  در ساعات غیر اداری با بهره گیری از اساتید باتجربه و مجرب برگزار می شود و در پایان با گرفتن آزمون ازشرکت کنندگان مدرک خبرنگاری مقدماتی به آنها اعطا میگردد.

 

فریدونی در خصوص عناوین کلاس‌های دوره خبرنگاری گفت: دروس ارائه شده شامل ؛ خبر نویسی ، گزارش نویسی، اصول عکاسی، آئین نگارش ، روش مصاحبه و جریان شناسی رسانه می باشد.      

                          

رئیس مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی همچنین در خصوص برگزاری دوره های تکمیلی افزود : برگزاری دوره ی خبرنگاری پیشرفته منوط بر بالا رفتن تجربه های هنرجویان می باشد و مجمع در صدد است تا این دوره را با حضور اساتید کشوری برگزار نماید.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان