اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. شهريور 1394 - 9:51   |   کد مطلب: 13877
نزدیک به یک ماه از مراسم روز خبرنگار که 17 مرداد در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شده ، می گذرد اما هنوز کارت هدیه های این مراسم که توسط استانداری داده شده بوده ، شارژ نشده است .
کارت هدیه های مراسم روز خبرنگار هنوز شارژ نشد !

به گزارش صبح الوند به نقل از گلستان ما، مراسم روز خبرنگار امسال که توسط ارشاد گلستان و استانداری برگزار شد یکی از عجیب ترین و تاریخی ترین مراسماتی بود که برای همیشه در اذهان ماندگار خبرنگاران که خود سوابق دیگر مدیران را بایگانی می کنند ، جاودان ماند.

گفته می شود بعد از یک ماه هنوز کارت هدیه 50 هزارتومانی که به منسابت روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان گلستان داده شده بود ، شارژ نشده و همچنان استانداری گلستان و ارشاد توپ را در زمین یکدیگر می اندازند.

این در حالی بود که در روزهای قبل تعدادی از خبرنگاران از جمع آوری این کارتها و تحویل آن به استانداری خبر دادند . برخی دیگر از خبرنگاران نیز قصد داشتند برنامه های هفته دولت را به نشانه اعتراض پوشش ندهند و دیگر در میادین خبری ظاهر نشوند.

این اقدامات باعث شد تا علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در حضور خبرنگاران از اتفاق حادث  شده عذرخواهی کند و خبرنگاران را به خویشتنداری و تحمل دعوت کند.

این اولین باری است که در تاریخ استان گلستان یک مقام ارشد استانداری بابت این نوع رفتار از خبرنگاران عذرخواهی می کند و این امر ، ناشی از شهامت و جسارت این مقام مسئول است در حالیکه هنوز بجز طهماسبی هیچ مقام مسئول دیگر یاز این بابت عذرخواهی نکرده است .

به هر حال تقریبا یک ماه از مراسم روز خبرنگار در استان می گذرد ، مراسمی که عصر شنبه 17 مرداد ماه 94 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و در آن استاندار گلستان طی سخنانی از تکریم قشر خبرنگار سخن راند اما هنوز کارت هدیه های این قشر زحمتکش هنوز شارژ نشده است .

از سوی دیگر گفته می شود تعدادی از خبرنگاران باسابقه به دنبال طرحی هستند که درسال آینده فقط از خبرنگاران فعال و برتر طی یک رقابت جشنواره ای تجلیل شود تا چهره خبرنگاران واقعی از خبرنگارنماهایی که هزینه سنگینی را روی دوش دولت گذاشته اند ، مشخص شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان