اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1395 - 9:41   |   کد مطلب: 19203
بعد از مصاحبه علی کریمی درباره رضاییان و اینکه او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایران ورززشی، بعد از مصاحبه علی کریمی درباره رضاییان و اینکه او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند این بازیکن دوباره احساساتی شد و در اینستاگرامش نوشت: «علی آقا به خدا میخوام مطلبی بنویسم برات نمیدونم چی بنویسم و چی بگم که تشکر کنم ازت برای اینکه تنهام نذاشتی و کنارمی. فقط میتونم بگم واقعا مثل همیشه بهترینی. بهترین دوستت دارم.»

رامین رضاییان قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به تهران برگشت. حالا او منتظر گوشه چشمی از پرسپولیس است تا دوباره بیاید و عضوی از این تیم شود.
او که می‌گوید از رفتن به ترکیه پشیمان است علت جدایی‌اش را جنگ داخلی ترکیه (که اتفاقات یک روزه نمی‌تواند باعث جدایی بازیکنی شود) رفتن طارمی و غریب ماندنش (این هم خنده دار به نظر می‌رسد) و البته کم بازی کردن در بازی‌های دوستانه اعلام کرده است. هر چند گفته می‌شود رضاییان اصلا قراردادی رسمی با ریزه‌اسپور نداشته و در این مدت فقط تست می‌شده اما خودش می‌گوید مربی‌اش گفته به او کم‌کم بازی می‌دهد و همین باعث شده بهانه برای جدایی‌اش جور شود و اشتباهش را تصحیح کرده و از ترکیه بیاید بیرون.
از اینها که بگذریم حالا چیزی که بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد بحث بازگشتن او به پرسپولیس است که کم‌کم قوت می‌گیرد. شاید بعد از آن اظهارنظرهای صریح برانکو و باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه «جا نداریم و رضاییان را نمی‌خواهیم» هم خیلی‌ها این حرف‌ها را جدی نگرفتند و می‌گفتند اینها فقط برای ادب کردن بازیکنی که مورد غصب هواداران قرار گرفته مطرح می‌شود اما حالا اتفاقاتی رخ می‌دهد که به نظر می‌رسد بازگشت رضاییان به پرسپولیس اتفاقی قریب الوقوع باشد.
صبح دیروز ابتدا این علی پروین بود که اعلام کرد رضاییان به درد پرسپولیس می‌خورد و قرار است در این رابطه با برانکو صحبت کند. بعد از او دیگر مرد محبوب هواداران پرسپولیس یعنی علی کریمی هم در اردوی پرسپولیس حاضر شد و صراحتا گفت رامین به درد پرسپولیس می‌خورد. برخی معتقدند حضور کریمی در اردوی پرسپولیس نیز در همین راستا بوده و او با برانکو درباره رضاییان حرف زده است. جالب اینکه کریمی دوباره رضاییان را در اینستاگرام فالو کرده و از ادبیاتش اینطور برمی‌آید که بهتر است با پشیمان شدن رضاییان، هواداران هم او را ببخشند و پرسپولیس پذیرای بازیکن سابقش باشد.
با این توصیه‌ها که از سوی افراد بزرگی مطرح شده و البته هوادارانی که تحت تاثیر حرف‌های بزرگانی چون پروین و کریمی، دیگر کینه‌ای از رضاییان به دل ندارند موضع باشگاه هم اهمیت پیدا می‌کند که ظاهرا باشگاه هم نگاه مثبتی به این قضیه دارد و تنها می‌خواهد با شرایط مد نظر خودش این بازگشت را رقم بزند. با همه اینها در نهایت این برانکوست که باید رضاییان را بپذیرد اما با شناختی که از سرمربی پرسپولیس داریم خوب می‌دانیم او مثل همیشه در این قبیل مسائل کوتاه خواهد آمد و قبل از اینکه درخواست‌ها، توصیه‌ها و فشارها زیادتر شود برای یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل قبلش هر طور شده جا باز می‌کند.
اما جدا از این مسائل و در نظر نگرفتن اینکه با بازگشت رضاییان شان باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر زیر سوال می‌رود و لکه دار خواهد شد سوال اینجاست که رضاییان تحت چه شرایطی به پرسپولیس باز خواهدگشت.
واقعیت این است که پرسپولیس با جذب دروازه‌بان زیر 23 سال می‌تواند رضاییان را برگرداند یا اگر اینطور نشود باید یکی از خارجی‌هایش را کنار بگذارد که فعلا احتمال رخ دادن حالت اول بیشتر است. البته برانکو پیشنهاد داده رضاییان نیم فصل بیرون بماند یا به صورت قرضی به تیم دیگری برود اما این بازیکن که نمی‌خواهد موقعیتش در تیم ملی لطمه بخورد قطعا بیرون نخواهد نشست و حتی به صورت قرضی راهی یک تیم معمولی نمی‌شود . او گفته اولویت اول، دوم و سومش پرسپولیس است و به نظر نمی‌رسد برانکو راحت از این بازیکن بگذرد و اجازه دهد یکی از رقبایش در راه قهرمانی با این مهره ملی‌پوش قوی‌تر شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان