اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 20:13   |   کد مطلب: 18406
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت با پرداخت‌های بالا مخالف است البته نظام کارشناسی نباید به هم بریزد؛ مثلا برای رئیس تامین اجتماعی رقم 13 میلیون تومان در نظر گرفته شده ولی وی 6 میلیون تومان دریافت می‌کند؛ البته منکر آن نمی شویم که برخی از مدیران در شرکت ها حقوق نامتعارف گرفته‌اند که باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از میزان، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 25 خرداد) مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص موضوع فیش حقوقی مدیران بانک رفاه باید عنوان کنم این موضوع بر مبنای بانک‌های دیگر صورت گرفته است و در 2 ماه گذشته، بحث حقوق‌های بالا در شورای حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نکته دیگر در خصوص فیش حقوقی بانک رفاه این است که بازمانده حساب مالی مدیرعامل بانک رفاه، مبنای محاسبه قرار گرفته است و حتی وزیر نیز موافقتی در این خصوص انجام نداده است.

ربیعی گفت: فضای ناجوانمردانه‌ای در خصوص حقوق‌ها علیه دولت شکل گرفته است این در حالی است که حقوق یک متخصص 19 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: دولت با پرداخت‌های بالا مخالف است البته نظام کارشناسی نباید به هم بریزد؛ مثلا برای رئیس تامین اجتماعی رقم 13 میلیون تومان در نظر گرفته شده ولی وی 6 میلیون تومان دریافت می‌کند؛  البته منکر آن نمی شویم که برخی از مدیران در شرکت ها حقوق نامتعارف گرفته‌اند که باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان