اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1396 - 14:24   |   کد مطلب: 28935
مدیر کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان خبر داد:
پرداخت اولین مرحله ی حقوق کارورزان همدانی
دکتر احمد توصیفیان مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی همدان: اولین مرحله ی پرداخت حق الزحمه کارورزان فردا از طریق صندوق کارآفرینی امید انجام می شود

به گزارش صبح الوند، دکتر احمد توصیفیان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: اولین مرحله حق الزحمه کارورزی استان همدان که تا تاریخ پانزدهم آبانماه سال 96 عقد قرارداد نموده اند و  مطابق با دستور العمل این طرح به حساب آنها نزد صندوق کارآفرینی امید واریز گردیده که از روز سه شنبه 22 اسفند ماه سال جاری  قابل برداشت می باشد.

 

 مدیر کل تعاون افزود : این مبلغ برای حق الزحمه دوماهه ی  سی و هفت  نفر از افرادی است که تا نیمه آبانماه امسال عقد قرارداد نموده اند . 

 

 وی افزود : کل مبلغ پرداختی دویست ونود و پنج میلیون و ششصد  هزار ریال می باشد که برای افراد با مدرک کاردانی دومیلیون هفتصد هزار ریال ،کارشناسی سه میلیون وصد و برای کارشناسی ارشد سه میلیون و پانصد به صورت ماهانه پرداخت گردیده اشت.

 

کارورزان می توانند جهت اطلاعت بیشتر    به کانال تلگرامی اداره کل تعاون کار و رفاه به آدرس @tavonkarhamedan  و وب سایت www.hamedan.mcls.gov.ir  مراجعه نموده و یا با کارشناسان اشتغال ادارات تعاون کار ورفاه  اجتماعی شهرستان ها تماس حاصل نمایند

انتهای پبام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان