اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. فروردين 1395 - 17:59   |   کد مطلب: 17593
بخشدار بخش خزل نهاوند از وارد آمدن خسارت به ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش خزل نهاوند بر اثر وقوع سیل خبر داد.

به گزارش صبح الوند فرهاد جهانیان در گفتگو با مهر؛ با بیان اینکه کمیته بحران بخش خزل و شهر فیروزان در آماده‌باش هستند، گفت: در دو شب گذشته براثر بارش باران در بخش خزل و شهر فیروزان روستاهای این بخش دچار آسیب‌دیدگی‌های کلی و جزئی شده‌اند.

وی بابیان اینکه خسارات واردشده به منازل این بخش به‌صورت پراکنده بوده است، گفت: خوشبختانه تاکنون آماری از مفقودی و تلفات جانی در بخش خزل اعلام‌نشده است.

جهانیان با اعلام اینکه خوشبختانه بخش خزل کم‌ترین خسارات را در بخش مسکونی دیده است، گفت: تمامی آمار و گزارش‌های اعلامی احتمال کاهش و یا افزایش را به سبب بارش متناوب دارند و تا روز شنبه آمار نهایی می شود.

وی اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در برخی روستاهای این بخش همچون شهرک، فارسبان، بخش رزینی و غیره خساراتی وارد آمده اما خوشبختان هیچ‌گونه تخریب جدی نظیر جابجایی پل و تخریب منازل که منجر به خسارات جانی شود گزارش نشده است.

وی بابیان اینکه با توجه به وسعت زمین‌های کشاورزی بخش خزل بیشترین خسارت به اراضی کشاورزان واردشده است، گفت: طبق بررسی‌های اولیه تاکنون از ۲۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش خزل اعلام خسارت آب‌گرفتگی و زیرآب رفتن محصولات اعلام‌شده است.

وی عنوان کرد: احتمال افزایش خسارات در بخش کشاورزی وجود دارد و آمار ۲۰۰ هکتاری مطرح‌شده حداقل میزان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان