اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 17356
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره عکس محیط زیست استان همدان برای تهیه و ارسال آثار تا 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا محمدی افزود: نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس محیط زیست استان همدان با هدف ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست در خردادماه سال جاری همزمان با هفته محیط زیست در همدان برگزار می‌شود.

محمدی اظهار کرد: به تصویر کشیدن پتانسیل‌ها و داشته‌های طبیعی استان و تهیه آرشیوی از بهترین عکس‌های حیات وحش استان همدان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی محورهای جشنواره را شامل جلوه‌های حیات وحش و طبیعت استان همدان در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان، رابطه انسان و طبیعت با دو موضوع تعامل‌ها و تعارض‌ها، اکوتوریسم و بخش ویژه با موضوع عکس‌های محیطبانان از حیات وحش استان دانست.

دبیر جشنواره عکس محیط زیست استان همدان افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند سه اثر رنگی یا سیاه و سفید خود را در هر یک از محورهای جشنواره (مجموعا 9 عکس ) در قالب لوح فشرده یا فایل از طریق پست الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را بر اساس مقررات جشنواره تا 10 اردیبشهت ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

محمدی خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره که همزمان با افتتاح نمایشگاه بهترین آثار راه یافته برگزار می‌شود، به نفرات اول تا سوم در هر بخش دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان