اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 7:52   |   کد مطلب: 11464
معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: اين معاونت در نظر دارد به منظور الگوبرداري از بافت قديمي شهر همدان، تصاوير قديمي شهر را جمع آوري كند.
فراخوان جمع آوری عکس های قديمی همدان منتشر شد

به گزارش صبح الوند، مجيد يوسفي‌نويد معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: با توجه به اينكه مرمت و احياي كاروانسراها، راسته بازارها و بناهاي واجد ارزش شهر در اولويت اهداف اجرايي سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري همدان قرار گرفته است به منظور الگوبرداري از بافت قديمي شهر همدان معاونت شهرسازي و معماري شهرداري همدان تصاوير قديمي شهر را جمع‌آوري مي‌كند.

وي با اشاره به پيشينه تاريخي و قدمت شهر همدان اظهار كرد: آثار تاريخي هر شهري نشانه تمدن و به نوعي هويت آن شهر محسوب مي‌شود كه در راستاي احيا و حفظ اين بناها بايد اقدامات مناسبي انجام داد؛ چرا كه بي‌توجهي به بناهاي تاريخي موجب مي‌شود به مرور زمان از بين رفته و به سمت فرسوده شدن حركت مي‌كنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان افزود: از شهروندان همداني درخواست مي‌شود در راستاي نوسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده شهر همدان، در صورت داشتن تصاوير قديمي از شهر، با ما در جهت احياي بافت قديمي شهر همكاري داشته باشند.

وي گفت: همچنين همشهريان بزرگوار مي‌توانند در صورت داشتن تصاوير قديمي و همكاري در خصوص موضوع فوق با روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري همدان به آدرس خيابان شهدا ميدان مفتح ساختمان معاونت شهرسازي و معماري شهرداري همدان يا با رايانامه معاونت به نشاني urbanism@hamedan.ir جهت دريافت غيرحضوري تصاويري در ارتباط باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان