اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. فروردين 1395 - 2:10   |   کد مطلب: 17211
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان عنوان کرد:
وجود ۵۷ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان همدان
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از وجود ۵۷ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر،  سعید کریمی بعدازظهر سه شنبه در ستاد خدمات سفر استان همدان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته و همزمان با آغاز طرح نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تا روز دوم فروردین ماه امسال دو میلیون و ۲۳۷ هزار تردد در محورهای همدان انجام شده است.

کریمی با اعلام اینکه ۱۱ دوربین ثبت تخلف لحظه‌ای و متوسط در محورهای همدان نصب شده است، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پنج هزار و ۴۶۹ مورد تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربینها ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخلفات ثبت شده توسط دوربینها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: آگاهی و اطلاع مردم از دوربینهای ثبت تخلف، رعایت قوانین توسط مردم و کاهش تعداد سفرها سبب کاهش ثبت تخلف بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان بیان کرد: بیشترین تردد در روزهای اخیر به محور همدان-تهران و همدان-کرمانشاه مربوط است که تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های متولی در این زمینه اندیشیده شده است.

تاکنون ۹ هزار و ۲۸۶ نفر از خدمات پایگاه‌های امدادی هلال احمر استفاده کرده اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز با بیان اینکه تاکنون ۹ هزار و ۲۸۶ نفر از خدمات پایگاه‌های امدادی هلال احمر استفاده کرده اند، گفت: ۳۲۰۰ نفر در کمپ‌های هلال احمر همدان اسکان یافتند.

بهروز کارخانه گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و ۸ پایگاه سیار توسط هلال احمر استان همدان برای ایام نوروز و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۹ هزار و ۲۸۶ نفر به پایگاه‌های نوروزی هلال احمر همدان مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند، گفت: ۵۹۴ نفر به فضای کودکان هلال احمر مراجعه داشته و اوقات خود را در این غرفه‌ها گذرانده‌اند.

کارخانه با اعلام اینکه ۲۵ هزار نقشه، بروشور و راهنمای مسافر توسط پایگاه‌های نوروزی هلال احمر توزیع شده است، گفت: تلاش شده تا نیازهای مسافران در پایگاه‌های هلال احمر پاسخ داده شود و مشکلی در زمینه مراجعه به اماکن نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد تصادفات در محورهای همدان به سبب واژگونی خودروها بوده است، گفت: در ایام طرح نوروزی ۱۳ واژگونی در سطح محورهای همدان رخ داده که منجر به فوت پنج نفر شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به ایجاد کمپ اقامتی توسط هلال احمر همدان بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه هزار و ۲۰۰ نفر در این کمپها اسکان داده‌ شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان