اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. فروردين 1395 - 15:19   |   کد مطلب: 17172
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان:
تردد در جاده‌های همدان ۵ درصد افزایش یافت
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از ثبت ۲۰۵۰ تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: تردد در جاده‌های همدان ۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش صبح الوند، نصرت اله حیدری در گفت‌وگو با  تسنیم  با اعلام اینکه اوج سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای 27 تا 29 اسفند ماه سال 94 بوده است اظهار داشت: تاکنون با هیچ مشکلی برای تهیه بلیت توسط مردم در همدان مواجه نشده‌ایم.

وی با اعلام اینکه استان خراسان رضوی رتبه نخست را در تقاضای مسافران داشته است افزود: با ایجاد سرویس‌های فوق‌العاده این تقاضا پاسخ داده شده و مشکلی در این راستا مشاهده نشده است.

حیدری با اشاره به اینکه از شروع طرح نوروزی دو هزار و 500 فقره بلیت به صورت اینترنتی فروخته شده است تصریح کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت پدیده بسیار مطلوبی است که مردم بدون مراجعه به محل شرکت‌ها می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

وی درباره نرخ بلیت اتوبوس‌های ناوگان جمل و نقل عمومی نیز گفت: اتحادیه سراسری شرکت‌های مسافربری به دنبال افزایش 20 درصدی هزینه بلیت بودند که با ورود سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها این میزان به 15 درصد کاهش یافته و به استان‌ها ابلاغ شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با بیان اینکه اعمال نرخ‌های جدید و افزایش قیمت بلیت اختیاری بوده است گفت: در حال حاضر شرکت‌های مسافربری همدان نرخ بلیت همدان-تهران را افزایش نداده‌اند و با نرخ‌های قبلی فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه از شروع طرح نوروزی تا روزهای پایانی اسفند ماه 50 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده‌اند عنوان کرد: اوج سفرها تا پنجم و ششم فروردین ماه کاهش پیدا کرده و پس از آن موج دوم سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان بیان کرد: موج سوم سفرهای نوروزی نیز در 13 و 14 فروردین ماه آغاز می‌شود که این آمادگی وجود دارد خدمات لازم را برای سفرهای برون شهری به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه دوربین‌های کنترل سرعت علاوه بر دوربین‌های سیار پلیس راه تا روز پایانی اسفند ماه دو هزار و 50 مورد تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه را ثبت کردند، اظهار داشت: 11 دستگاه دوربین کنترل سرعت ثابت در مجوزهای استان همدان وجود دارد که تخلفات رانندگی را ثبت می‌کند تا بتوان از این طریق بازدارندگی لازم را در حوزه تخلفات رانندگی ایجاد کنیم.

حیدری با اعلام اینکه ترددهای جاده‌ای در شبکه معابر استان همدان چهار تا پنج درصد افزایش داشته است تصریح کرد: مردم از راه‌های استان همدان به عنوان مقصد گردشگری یا مسیر عبوری به سایر استان‌ها استفاده می‌کنند.

حیدری از ارائه خدمات امدادی توسط 60 یگان امدادخودرو در سطح جاده‌های همدان خبر داد و گفت: 10 اکیپ امدادی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی نیز در این ایام خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می‌دهن که نظارت لازم بر عملکرد آنها انجام می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تصریح کرد: مردم می‌توانند قبل از انجام سفر به پایگاه اینترنتی WWW.141.IR مراجعه کرده و از طریق این سایت از آخرین وضعیت راه‌های کشور به تفکیک استان‌ها اطلاع پیدا کنند، همچنین مردم می‌توانند تصاویر جاده‌ها را نیز به صورت آنلاین در این سایت مشاهده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان