اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1395 - 10:00   |   کد مطلب: 17718
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: در سال گذشته با صدور ۱۸۱۳ کارت هوشمند رانندگی جدید فرصت اشتغال برای این تعداد از متقاضیان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای همدان ایجاد شد.

به گزارش صبح الوند نصرت الله حیدری در گفتگو با مهر؛، با اشاره به صدور یک هزار و ۸۱۳ کارت هوشمند جدید برای رانندگان ناوگان باری و مسافری استان همدان بیان کرد: این تعداد راننده پس از طی مراحل ثبت نام و تکمیل مدارک لازم به جمع فعالان این بخش افزوده شده اند.

حیدری افزود: از مجموع کارت‌های صادره تعداد یک هزار و ۶۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان باری و تعداد ۲۱۳ کارت هوشمند رانندگی برای فعالیت در بخش مسافری صادر شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها افزود: به منظور تسهیل در ثبت نام و تسریع در صدور، تعویض، المثنی و تمدید كارت هوشمند رانندگان و ناوگان از شهریور ماه سال ۹۳ انواع كارت هوشمند در محل اداره كل حمل و نقل و پایانه های  استان  چاپ و صادر می شود.

وی عنوان كرد: تردد رانندگان بدون داشتن كارت هوشمند در جاده ها ممنوع است و این کارت شناسه فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی محسوب می شود.

حیدری گفت: تمام اطلاعات راننده و ناوگان از سیستم بر روی حافظه كارت هوشمند گنجانده شده و ثبت این اطلاعات در سیستم امكان دسترسی به مشخصات، کنترل و ارزیابی فعالان عرصه حمل و نقل و شرایط ناوگان را به ما می دهد.

وی عنوان کرد: ثبت نام اولیه، اخذ مدارک و ورود اطلاعات مدارک دریافت شده در سیستم های آنلاین و برخط وارد توسط انجمن های صنفی صورت می گیرد و کارشناسان اداره پس از اطمینان از صحت مندرجات نسبت به چاپ و صدور کارت هوشمند برای متقاضیان اقدام می کنند.

وی با اشاره به طرح های مكانیزه و حرکت به سمت شبکه ای شدن حمل ونقل و تجمیع اطلاعات گفت: مکانیزه شدن کارت هوشمند رانندگان و ناوگان عمومی به وضعیت حمل ونقل جاده ای  کمک خواهد کرد تا در آینده با فعالیت های شبكه ای و گسترده از طریق درگاه ملی به جایگاه واقعی خود برسد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان