اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. فروردين 1395 - 13:21   |   کد مطلب: 17181
شهرداری همدان با راه‌اندازی اتوبوس گردشگری این امکان را برای مسافران نوروزی فراهم کرده تا همدان را به خوبی بشناسند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم،  شهرداری همدان از اوایل اسفند به صورت رسمی کار خود را استقبال از بهار و نوروز 95 آغاز کرد تا بتواند استقبال خوبی از مسافران نوروزی در این ایام داشته باشد.

رنگ‌آمیزی جداول، نصب المان‌های نوروزی، نقاشی‌های مرتبط با نوروز، گل‌کاری و اصلاح فضای سبز، کاشت نهال و خرید اتوبوس‌های جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی از اقداماتی بود که در این ایام برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

ستاد اسکان شهرداری همدان واقع در یادمان عین‌القضات همدانی از روز 28 اسفند ماه کار خود را آغاز کرده و خدمات مرتبط با اسکان را به مسافران نوروزی ارائه می‌دهد، در این ستاد نمایندگان آموزش و پرورش، جامعه هتلداران، مهمانپذیرها و بخش خصوصی حوزه گردشگری حضور دارند.

شهرداری همدان همچون سنوات گذشته در راستای آشنایی بهتر مسافران و گردشگران نوروزی اقدام به راه‌اندازی اتوبوس گردشگری کرده تا بتواند اماکن تاریخی و گردشگری شهر همدان را بهتر به مسافران نوروزی بشناساند.

معاون شهردار همدان در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: هشت دستگاه اتوبوس VIP و جدید برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده تا اماکن تاریخی و گردشگری همدان بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی معرفی شود.

محمدرضا بیاناتی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های گردشگری شهرداری همدان در ساعت‌های 10 و 16 در دو محل میدان امام خمینی(ره) و یادمان عین القضات همدانی برای سوار کردن مسافران حاضر می‌شوند گفت: مسافران نوروزی می‌توانند در ساعات اعلام شده در این دو محل حاضر شده و به بازدید از اماکن گردشگری همدان اقدام کنند.

وی درباره مسیر این اتوبوس‌ها نیز گفت: مسیر رفت اتوبوس‌های گردشگری همدان از میدان امام خمینی(ره) همدان آغاز شده و در ادامه گنبد علویان، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر، یادمان عین القضات همدانی،امام زاده عبدالله، میدان شریعتی، چهارراه پژوهش، میدان قائم، پل عباس آباد و گنجنامه را طی می‌کند.

بیاناتی عنوان کرد: مسیر برگشت اتوبوس‌های گردشگری همدان گنجنامه، میدان قائم، بلوار ارم، میدان بعثت، میدان 13 آبان، میدان رسالت، میدان شیرسنگی، میدان آرامگاه بوعلی و میدان امام خمینی(ره) همدان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای معرفی بهتر آثار تاریخی و گردشگری همدان بوده است عنوان کرد: همدان دارای آثار تاریخی بسیاری است که شهرداری همدان تلاش دارد معرفی بهتری از این آثار به مردم و مسافران داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان