اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 14:20   |   کد مطلب: 16928
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: هرکس دست به تخریب شخصیت های بزرگ نظام بزند، ستون پنجم دشمن است.
تخریب کننده شخصیت های بزرگ نظام ستون پنجم دشمن است/ سخنان من را در فضای مجازی تحریف کرده اند

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به تخریب شخصیت های بزرگ نظام اسلامی به ویژه پس از انتخابات مجلس خبرگان گفت: هر جنایت کاری که دست به این چنین تخریب هایی بزند، ستون پنجم دشمن است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص افرادی که به مردم توهین می کنند، ابراز کرد: جلالی پور گفته بود اگر آرای مردم را دستکاری نمی کردند، همه شهرهای ایران مثل تهران می شد؛ این سخنان تحریف،دروغ و خیانت است.

وی اذعان داشت: کسانی که الان این سخنان را به کار می برند، اگر به مجلس روند چه بلوایی به پا خواهند کرد؟ چه بسا مجلس همانند مجلس ششم شود.

حجت الاسلام شجونی بااشاره به تحریف سخنان خود در فضای مجازی در رابطه با مردم تهران ابراز کرد: من گفته بود چه بسا در انتخابات دست اراذل و اوباشی که درتهران مرکزیت دارند و فتنه 88 را ایجاد کردند، در کار باشد.

وی افزود: من اینگونه گفته بودم که برخی افراد مؤمن به آیت الله یزدی ومصباح رای دادند اما کسانی که تابع ومقلد بی بی سی بودند رای ندادند، ما قربه الی الله به آنها رای دادیم و دیگران قربه الی بی بی سی این شخصیت ها را تخریب کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: من چنین گفته بودم اما اینگونه شایعه کردند که من تهران را مرکز طلاق و ضدولایت و ... خوانده ام در حالی که درست نیست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان