اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 14:16   |   کد مطلب: 16920
زمزمه متانت و سخاوت امام رضا‌(ع) در گوش جان کودکان؛
فراخوان بخش قصه‌گویی جشنواره رضوی منتشر شد
قصه‌گویی با موضوع متانت و سخاوت، عنوان دیگری از سری مسابقه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) است که فراخوان آن منتشر شده است.
فراخوان بخش قصه‌گویی جشنواره رضوی منتشر شد

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، «امام رضا علیه‌السلام»، «متانت و سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام، با تکیه بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» از محورهای موضوعی این جشنواره است.

بر همین اساس، این جشنواره شامل: بخش مربیان کانون و بخش آزاد (همکاران بازنشسته‌ی کانون، معلمان، دانشجویان، روحانیون و کارکنان سایر نهادهای فرهنگی) است.

علاقه‌مندان تا روز یکم تیر 1395 برای ارسال آثار خود به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند و برگزیدگان هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) معرفی خواهند شد.

بر اساس این فراخوان در بخش شیوه‌ی اجرا، دو بخش بدون ابزار و با ابزار در نظر گرفته شده است که در قسمت بدون ابزار قصه‌گو بدون استفاده از ابزار خاص و تنها با بهره‌گیری از توانایی و خلاقیت خود به اجرای قصه‌گویی می‌پردازد و در بخش با ابزار، قصه‌گو با استفاده از هر نوع ابزاری مطابق با معیارهای اخلاقی، کاری و تربیتی به اجرای قصه‌گویی می‌پردازد مانند پرده‌خوانی و...گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان