اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1396 - 16:00   |   کد مطلب: 28007
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان:
آغاز ثبت نام جشنواره«امتنان ازکارگران و گروه های کارنمونه»درهمدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره استانی«امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه» در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، احمد توصیفیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان همدان خبر داد.

وی گفت: فرآیند شناسایی و ثبت نام کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان به منظور شرکت در جشنواره تقدیر وتجلیل  از کارگران و گروه‌های کار نمونه آغاز شده است.

توصیفیان افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  همدان همگام با سراسر کشور نسبت به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان اقدام کرده و تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه داخل کارگاه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: کارفرمایان، تعاونگران، واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی می توانند برای ثبت نام در این جشنواره به سامانه ملی جشنواره به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

توصیفیان تعداد اعضای هر گروه کار را حداکثر ۳ نفر ذکر و اضافه کرد: انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه در سه بخش اقتصادی شامل صنعت، خدمات و کشاورزی صورت می‌گیرد و از هر بخش یک کارگر و یک گروه کار انتخاب می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه اظهار داشت: در مرحله مقدماتی، کارفرمایان باید کارگران نمونه واحدهای اقتصادی را تا ۲۵ دیماه سال جاری توسط کارفرمایان به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها معرفی کنند که کمیته داوری متشکل از نمایندگان این اداره کل و سایر دستگاه های ذیربط و اساتید دانشگاه، پس از بررسی پرونده ها و مدارک و مستندات، افرادی را که دارای ابتکار، خلاقیت و اختراع هستند و حائز بالاترین امتیاز شوند بعنوان نمونه استانی انتخاب و سپس به وزارت کار برای  بررسی در کمیته ملی معرفی می کنند.

وی گفت: جشنواره امتنان از کارگران نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و بمنظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان