اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 9:33   |   کد مطلب: 16904
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری دو نفر سارق خودرو خبر داد و گفت: سارقان خودرو هنگام فرار با خودروي مسروقه از سوي ماموران گشت انتظامي شهرستان همدان بازداشت شدند.
سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس همدان گرفتار شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پژمان قويمي اظهار داشت: سارقان شب هنگام ، تحت پوشش مسافر، يک دستگاه سواري پرايد را به طور دربست کرايه کرده و پس از کشاندن راننده به بيرون شهر با تهديد سلاح سرد دست و پاي وی را بسته و پس از رها کردن راننده در بیابان از محل متواری شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان همدان در پی اطلاع از این سرقت با تشکیل تيم ويژه ای تحقيقات خود را جهت شناسايي سارقان آغاز کردند.

قویمی اظهار کرد: پس از تحقيقات گسترده و اقدامات اطلاعاتي، ماموران واحد تجسس کلانتري 16 شهرک شهيد مدني دو نفر سارق را طي گشت زني در سطح حوزه استحفاظي با خودرو مسروقه مشاهده و در عملياتي غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

وی افزود: سارقان در بازجويي هاي پليسي به سرقت به عنف و خشن خود اعتراف کردند و پرونده با دستور مقام قضايي جهت بررسي بيشتر به آگاهي ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از رانندگان مسافر کش خواست از سوار کردن افراد مشکوک که معمولا با پيشنهاد کرايه بالا طعمه هاي خود را به دام مي اندازند خودداري کنند.

وی در خاتمه از دستگیری 2 نفر خرده فروش مواد مخدر در یکی از مناطق همدان در حین خرید و فروش مواد مخدر و کشف مقادیری تریاک در بازرسی از آنان خبر داد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان