اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 19:57   |   کد مطلب: 16846
معاون خدمات شهری شهردار همدان از عرضه مستقیم میوه شب عید در 22 نقطه این شهر خبر داد.
عرضه مستقیم میوه شب عید در 22 نقطه کلان شهر همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، مجید درویشی با حضور در سازمان میادین میوه و تره‌بار و بررسی برنامه عملکرد این سازمان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب در ایام نوروز به شهروندان باید برنامه‌ریزی برای ساماندهی وانت‌بارها انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: دایر کردن غرفه‌ها در مکان‌های مناسب از سطح شهر برای عرضه سبزه و ماهی، ارائه محصولات به‌روز و مطلوب در بازارچه‌های محلی و افزایش تعداد چادرهای عرضه میوه در پایان سال به‌ خصوص در بازارچه‌های محلی باید خدمات مؤثری برای رفاه همشهریان داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازارچه‌های محلی شهرداری با توانایی که دارند می‌توانند بستری مناسب برای خرید شهروندان باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری همدان نیز در این خصوص گفت: استقرار غرفه‌های توزیع سبزه و ماهی قرمز در چند نقطه از سطح شهر، طرح ویژه عرضه مایحتاج شهروندان در پنج بازارچه محلی (لاله، گلچهره، سینا، شهروند، غبار همدانی)، جانمایی و استقرار چادر و داربست برای عرضه مستقیم میوه ویژه ایام نوروز در 22 نقطه از سطح شهر برنامه‌ریزی شده است.

پیام رفتاری گفت: توزیع میوه دولتی در غرفه‌های توزیع میوه نوروزی زیر نظارت سازمان، استقرار خودروی عرضه اغذیه در میدان آرامگاه بوعلی سینا در طی هفته نخست فروردین و ارائه اغذیه در سه محل در طول تعطیلات در نقاط گردشگری بلوار ارم از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: فعالیت تمام وقت سفره‌خانه سنتی یاران در ایام نوروز برای رفاه حال همشهریان و مسافران، سرکشی و بازدید روزانه از محل‌های عرضه میوه در ایام نوروز از برنامه‌های این سازمان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری همدان ادامه داد: استقرار دو نفر نیرو به‌ صورت دائم و سرکشی مداوم گروه‌های گشت سازمان از روز بازارها برای ساماندهی دست‌فروشان، اجرای طرح برخورد با وانت‌بارهای عرضه‌کننده میوه در سطح شهر، بازدید مداوم گروه بازرسی سازمان به همراه نمایندگان اتاق اصناف و تعزیرات نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی با بهره‌برداران برای دایر بودن فروشگاه‌های محلی شهروند، عرضه میوه و تره‌بار همشهری، غرفه‌های اغذیه‌فروشی شهروند واقع در گنج‌نامه، اتوفست‌فودهای واقع در بلوار ارم و بوستان ارم، هماهنگی با بهره‌برداران برای دایر کردن نانوایی‌های مورد نظارت سازمان واقع در استادان و بلوار بهشت، هماهنگی با بهره‌بردار برای دایر کردن غذاخوری دریایی واقع در بوستان ارم و ... از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان