اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 16826
فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 5 کيلو و 600 گرم هروئين در خودرو سواري آنان خبر داد.
قاچاقچيان مواد مخدر با 5 کيلو و 600 گرم هروئين دستگير شدند

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاجي محمد مهديان نسب اظهار داشت: در پي خبري مبني بر اينکه اشخاصي قصد دارند مقداري مواد مخدر از نوع هروئين را در اوزان بالا از استان هاي مرکزي كشور با خودرو سواري به مقصد استان همدان حمل نمايند، اين موضوع بصورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي گفت: چند اکيپ عملياتي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر همدان اقدام به كنترل نامحسوس محورهاي مواصلاتي استان همدان مي نمايند كه در نهايت با شناسايي خودروي مذکور در ورودي شهر فامنين، با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنين خودروي موصوف طي يک عمليات غافلگيرانه متوقف شد.

مهدیان نسب اظهار کرد: در بازرسي صورت گرفته از خودرو مقدار 5 كيلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع هروئين که در زير صندلي خودرو به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف و در اين رابطه سه نفر متهم دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت هاي پليس110 تماس گرفته و موضوع را به پليس گزارش نمايند تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان