اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 15:13   |   کد مطلب: 16645
حمیدرضا حاجی بابایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام بردن رسانه های بیگانه از افراد و جناح های خاص را مصداق دخالت در امور کشور و مغایر با عزت و استقلال کشور دانست.
کسانی که رسانه های بیگانه از آن ها نام می برد اعلام برائت بکنند

به گزارش صبح الوند به نقل از صدای دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه نشست مشترک کاندیدای مجلس شورای اسلامی در دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: قطعا رادیوها و تلوزیون های بیگانه اجازه ندارند در انتخابات ما دخالت بکنند، دخالت آن ها در انتخابات، دخالت در امور کشور و مغایر با قانون اساسی، عزت و استقلال کشور جمهوری اسلامی است.

 

حاجی بابایی گفت: به نظر می رسد کسانی که در واقع این رادیوها از آنها نام میبرند باید اعلام برائت بکنند. و در واقع اعلام بکنند که چنین نظریه و نگاهی را نمی پذیرند.

 

وی گفت: لازم است این افراد ورود بیگانگان در انتخابات را محکوم بکنند و شرط نماینده شدن در جمهوری اسلامی ایران، حافظ استقلال بودن است؛ بنابراین هر سخن و اقدامی که مغایر با استقلال کشور و عزت ملی باشد محکوم است و باید همه کسانی که در معرض چنین اقدامی قرار می گیرند باید اعلام برائت بکنند.

 

حاجی بابایی در انتها گفت: بالاخره رسانه های بیگانه می خواهند بررسی بکنند ببینند که چه مجلسی به نفعشان هست و مجلسی را تبلیغ بکنند که در واقع بتواند با آنها همراهی بیشتری داشته باشه و بر همین مبنا نیز قدم برمی دارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان