اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 16485
فرمانده انتظامي شهرستان همدان گفت: اعضای باند بزرگ کيف قاپي در همدان شناسایی و دستگیر شدند.
باند بزرگ کيف قاپي در همدان متلاشی شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پژمان قويمي از شناسايي و انهدام يک باند کيف قاپي در اين شهرستان توسط کارکنان يگان تجسس کلانتري 15 خبر داد.

وي اظهار داشت: به دنبال وقوع چندين فقره کيف قاپي در سطح شهرستان همدان و ارائه شکايت از سوي شهروندان، اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

قویمی گفت: با تحقيقات ميداني و بررسي از محل هاي وقوع جرم و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات واصله از منابع خبري، کارکنان يگان تجسس کلانتري 15 متهمان را،که با موتورسيکلت اقدام به کيف قاپي از زنان در نقاط مختلف همدان مي کردند، شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي، آنها را طي يک عمليات ضربتي و منسجم دستگير کردند.

وی با اشاره به اينکه در اين عمليات يک زن و سه مرد سارق دستگير شدند اضافه کرد: متهمان در بازجويي هاي فني و پليسي به 21 فقره سرقت کيف قابي شامل وجه نقد،گوشي موبايل و ... اعتراف که پس از احضار مالباختگان و شناسايي متهمان توسط آنان و بازسازي صحنه هاي سرقت، تمامي اموال مسروقه به صاحبان بازپس و متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان ضمن درخواست از شهروندان در اين مورد که با هوشياري کامل در حين خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شوند، افزود: شب زنده داران سبز پوش با توکل بر خدا و مجاهدت، محيط را براي مجرمان ناامن خواهند کرد و اجازه نخواهند داد امنيت مردم به مخاطره بيافتد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان