اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 10:13   |   کد مطلب: 16172
فرمانده انتظامی اسدآباد تاکید کرد:
مواد مخدر؛ دام دشمن برای نابودی نسل جوان کشور
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد گفت: دشمنان انقلاب با تولید انواع مواد مخدر صنعتی و توزیع آن، قصد نابودی نسل جوان کشور را دارند.
مواد مخدر؛ دام دشمن برای نابودی نسل جوان کشور

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داودعلي­بخشي در جلسه کميسيون پايش جرائم انتظامي شهرستان و در جمع روساي پليس هاي تخصصی، فرماندهان و مسئولان دواير تجسس کلانتری و پاسگاه ها، ضمن قدرداني اززحمات شبانه روزی مأموران، از افزايش 200 درصدي کشفيات سرقت ساير اماکن دردي ماه سال جاري در مقایسه با سال قبل خبرداد و تلاش هاي انجام شده را قابل تقدير دانست.

وی اين توفيق را مرهون همکاري مردم، همراهي مسئولان و زحمات کارکنان انتظامی دانست.

علي بخشي در ادامه از افزايش 12 درصدي دستگيري سارقان در دي ماه سال جاري، نسبت به مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و با ارائه هشدارها و توصيه هايي به شهروندان در زمينه پيشگيري از سرقت، خواستار همکاری مردم با پلیس شد.

وی با اشاره به افزايش 96درصدي دستگيري ها در حوزه موادمخدر، اظهار داشت: اگر ما بحث مواد مخدر را در کنار ساير آسيب هاي اجتماعي قرار دهيم، پازلي تشکيل شده که دشمن از اين موضوع اهداف و مقاصد خاصي را دنبال مي کند، که همان سوق دادن جوانان به سمت و سوي اعتياد و نابود کردن قشر فعال و پوياي جامعه است و دراين حوزه با نگرش به تهديد، بايستي جهادي فعاليت کنيم.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد ضمن ارائه آموزش ها و توصيه هايي به همکاران، در راستاي پرهيز از هرگونه دخالت و جانبداري در امر انتخابات، بر رصد مستمر و اشرافيت اطلاعاتي فرماندهان دراين حوزه تاکيد کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان