اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 16033
رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان گفت: تلاش پليس پيشگيري از وقوع سوانح رانندگي است و با افرادي كه جان و مال مردم را به خطر مي‌اندازند، برخورد خواهيم کرد.
تلاش پليس، پيشگيری از وقوع سوانح رانندگی است

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسين طلائي اظهار داشت: با توجه به ورود تجهيزات الکترونيکي در حوزه کنترل ترددها و برخورد با تخلفات رانندگي، علاوه بر استفاده از دوربين هاي ثبت تخلف که به صورت مکانيزه، اقدام به ثبت تخلفات رانندگي مي کنند، از ظرفيت دوربين هاي نظارتي نيز استفاده هاي مختلفي به عمل مي آيد.

وی عمده استفاده از اين دوربين ها را رصد و پايش تصويري ترافيک در سطح معابر اعلام کرد و گفت : برخورد با تخلفات ساکن نيز از جمله استفاده هاي از اين دوربين ها مي باشد و نظر به اينکه تقريبا تمامي ميادين، تقاطع ها و بلوارهاي حساس و پر ترافيک همدان مجهز به دوربين هاي نظارتي هستند، تخلفات ساکن در اين محل ها شامل؛ توقف غير مجاز، توقف دوبله و سد معبر بوده که با دوربين هاي نظارتي اعمال قانون مي شود.

طلائي همچنين از توقيف بيش از 20دستگاه خودروي متخلف خبر داد و اظهار کرد: کاربران مرکز مانيتورينگ راهور با استعلام خودروهاي داراي تخلف در صورتي که وسايل نقليه مذکور داراي شکايت در سيستم راهور باشد، با اعزام تيم هاي گشتي نسبت به توقيف اين وسايل نقليه اقدام خواهند کرد.

وي افزود: روز گذشته يک دستگاه سواري پرايد متخلف با استعلام از سامانه راهور مشخص شد داراي 14ميليون ريال خلافي معوقه و داراي شکايت در سيستم است که براي سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان اظهار داشت: تلاش پليس براي برخورد با متخلفان در حوزه راهنمايي و رانندگي، براي پيشگيري از وقوع سوانح و تلفات ناشي از حوادث رانندگي است و پليس قاطعانه و بر اساس قانون با متخلفان و افرادي كه جان و مال مردم را به خطر مي‌اندازند، برخورد خواهد كرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان