اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 12:43   |   کد مطلب: 16005
فرمانده انتظامی فامنین خبر داد:
توقيف 10دستگاه خودرو با خلافی 180ميليونی
فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از توقيف 10دستگاه خودرو با بيش از 180 ميليون ريال خلافي طي هفته گذشته در فامنين خبر داد.
توقيف 10دستگاه خودرو با خلافی 180ميليونی

به گزارش صبح الوند، سرهنگ بزرگعلي نوری اظهار داشت: ماموران ما طي هفته گذشته هنگام كنترل وضعيت تردد در فامنين 10دستگاه خودروي متخلف که داراي خلافي پرداخت نشده بودند به استناد ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهور توقيف و روانه پارکينگ کردند.

وی گفت: طبق قانون، در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10ميليون ريال برسد پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، خودرو توقيف و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.

نوری اظهار کرد: ‌با استعلام صورت گرفته مشخص شد مبلغ خلافي 10دستگاه خودروي مذکور که شامل؛ يک دستگاه زانتيا، 5دستگاه کاميون، يک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه پژو405 بودند، در مجموع 180ميليون ريال بود و اين مقدار جريمه تاکنون توسط رانندگان پرداخت نشده كه به موجب قانون خودروهاي توقيفي روانه پاركينگ شدند.

وی افزود: مأموران پليس راهور فامنين تعداد 2جلد گواهينامه رانندگي را به علت داشتن 42نمره منفي و مثبت بودن تست اعتياد به استناد مواد 10 و 7 از قوانين رسيدگي به تخلفات راهور توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين گفت: با اجراي طرح هاي مختلف در سطح شهرستان به هيچ وجه به رانندگان متخلف و قانون گريز اجازه طي مسير داده نمي شود و رانندگاني که اقدام به هنجارشکني و يا تبليغ مظاهر فرهنگ غرب کنند و يا قصد اشاعه آن را داشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان