اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1394 - 20:16   |   کد مطلب: 15819
مسئول موسسه کیهان تصریح کرد: این یک واقعیت است که هیچ تحولی در منطقه بدون سرانگشت ایران امکان‌پذیر نیست؛ این جایگاه بسیار برجسته است و یکی از خواسته‌های حریف این است که ذهن ما را از این جایگاه دور کند تا ما ارزان تلقی کنیم و ارزان هم بدهیم.
هیچ تحولی در منطقه بدون سرانگشت ایران امکان‌پذیر نیست/ ملاک سنجش افراد، شناسنامه فعلی آنان است

به گزارش صبح الوند، 

دکتر حسین شریعتمداری مسئول موسسه کیهان، پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی بسیج استان بوشهر، در حسینیه ثارالله، گفت: کسی که نقشه راه را نداشته باشد، گمراه می‌شود و کسی که نقشه راه دشمن را نشناسد، ممکن است در میدان حریف بازی کند.

وی افزود: داستان ما از آنجا شروع شد که به لطف خدای تبارک‌وتعالی و به همت امام راحل و توده‌های مردم، اسلام ناب به کرسی حاکمیت نشست.

مسئول موسسه کیهان اظهار داشت: اسلام یک باور است و باور در درون آدم‌ها جای دارد؛ بنابراین انقلاب اسلامی مرز نمی‌شناسد، یعنی برای عبور و برای صدور، نیازی به ویزا ندارد و هر جا که مسلمانی است و هر نقطه‌ای که مسلمان‌نشین است، در معرض انقلابی است که در ایران اتفاق افتاده است.

شریعتمداری اضافه کرد: وقتی ما در حاکمیت بر این اسلام ناب تأکید می‌کنیم، اولاً همه‌ی نظام سلطه، در مقابل ما قد علم می‌کند؛ همان‌طور که از نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب تاکنون، نظام سلطه در مقابل ما ایستاده است.

وی ادامه داد: دوما درگیری ما با نظام سلطه، ماهوی است؛ یعنی ماهیت‌هایمان با هم درگیر است و درگیری ماهوی فقط در حالی تمام می‌شود که یکی از طرفین از ماهیت‌هایش دست بردارد و یا آمریکا و نظام سلطه از ماهیت استکباری خود دست بردارد، یا اینکه ما از اسلام دست بکشیم، یعنی نماز و روزه و خمس و... را داشته باشیم، فقط این دیدگاه را وارد حاکمیت نکنیم.

مسئول موسسه کیهان اضافه کرد: طرفین برای نابودی یکدیگر قد علم کرده‌اند؛ مخصوصاً این روزها که این درگیری از جانب نظام سلطه برای محو و نابودی ما و از جانب ما هم برای محو و نابودی نظام سلطه است.

شریعتمداری گفت: ما در این درگیری ماهوی کار بسیار بزرگی کرده‌ایم و نسبت به زمانی که هیچ نبودیم، فقط چهل هزار مستشار آمریکایی در این کشور بود و روزانه شش میلیون بشکه نفت ما را به غارت می‌بردند، توانسته‌ایم تمام عقبه آن‌ها را بگیریم و بنابراین بسیار احمقانه است که تصور کنیم این دشمن تبدیل به رقیب می‌شود و این رقیب تبدیل به شریک و سپس می‌توانیم باهم خاله و خواهرزاده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اوباما دو روز پیش در سخنرانی سالانه خود گفت هیچ‌کس در دنیا جرئت نمی‌کند با آمریکا درگیر شود و به همین دلیل هم ما قایق‌های جنگی آنان را گرفتیم و واقعیت این است که ما گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به لطف خدا در جایگاه گسترده‌ای ایستاده‌ایم.

مسئول موسسه کیهان تصریح کرد: این‌یک واقعیت است که هیچ تحولی در منطقه بدون سرانگشت ایران امکان‌پذیر نیست؛ این جایگاه بسیار برجسته است و یکی از خواسته‌های حریف این است که ذهن ما را از این جایگاه دور کند تا ما ارزان تلقی کنیم و ارزان هم بدهیم.

شریعتمداری تأکید کرد: ما باید نگاهمان را در تابلوی مختصات انقلاب تنظیم کنیم و هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم و فریب نارنجک‌های دودزا و بمب‌های صوتی دشمن را نخوریم.

وی افزود: همچنین باید مراقب نقشه تازه حریف باشیم و بدانیم که حریف از سناریوی سوخته‌ای چون فتنه 88 استفاده نمی‌کند، بلکه در این فتنه جدید به دنبال نفوذ در ساختار نظام، مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی و سیاست‌پردازی است.

مسئول موسسه کیهان ابراز داشت: برای شناخت به تابلوی حریف نگاه نکنیم، بلکه شناسنامه‌اش را ببینیم و مراقب تابلوهایی که با شناسنامه‌ها فرق دارند، باشیم.

شریعتمداری بیان کرد: حریف برای نفوذ به میانجی نیاز دارد و میانجی باید هم، سابقه‌ای مثبت در نظام داشته باشد و مردم هم او را به این سابقه بشناسند؛ بنابراین اگر چنین فردی با این خصوصیات، به هر علتی از نظام فاصله بگیرد، آماده شکار شدن است و وقتی شکار شد، زبان حریف را به کام می‌گیرد. تابلوی این فرد، تابلوی سابقه‌اش است، اما عملکردش بر اساس شناسنامه‌اش است.

وی یادآور شد: معیارهای خط امام مشخص است و بنابراین، شناخت افراد ممکن می‌باشد و در انتخابات باید دقت کنیم که مثلاً رئیس مجلس فلان، رئیس‌جمهور فلان و ... در فرمول مثل آمریکا، انگلیس و اسرائیل چه نقشی را دارند و باید خیلی مراقب باشیم  و به‌طورجدی از رأی دادن به کسانی که دلشان با آمریکا است، خودداری کنیم./ "منبری ها"

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان