اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1394 - 15:30   |   کد مطلب: 15787
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري 4 باند سارق در نهاوند توسط واحدهاي اجراي پليس طي24 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.
شناسايي و دستگيري 4 باند سرقت  حرفه ای در سطح شهرستان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محسن اقباليان اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتي و تلاش همکاران در واحدهاي اجرايي پليس از جمله آگاهي و کلانتري هاي شهرستان در کمتر از 24ساعت 4 باند سارق در سطح شهرستان شناسايي و دستگير شدند.

وی گفت: با ورود به موقع و هماهنگي لازم با دستگاه قضايي و بازرسي اماکن مورد نظر طي چندين عمليات ويژه علاوه بر کشف مقاديري وسايل منزل از باند سارقين چندين دستگاه موتورسيکلت مسروقه و همچنين اموالي از اداره برق و مخابرات کشف شد.

اقبالیان اظهار کرد: سارقان منزل با به همراه داشتن کليد اقدام به سرقت از منازل اهالي نهاوند مي نمودند که در يک عمليات تعقيب ومراقبت توسط عوامل گشت کلانتري12دستگير و پس از کشف مقاديري از وسايل مسروقه به انجام سرقت از منازل مردم اعتراف کردند که در اين خصوص چندين مالباخته شناسايي و پرونده در حال رسيدگي است.

وی از دستگيري دو نفر سارق موتورسيکلت توسط پليس آگاهي و کشف چندين دستگاه موتورسيکلت مسروقه در سطح منطقه خبر داد و افزود: با تلاش عوامل پاسگاه دهفول 2نفر سارق سيم برق وتلفن در مناطق حاشيه اي شناسايي و دستگير شدند،همچنين يک باندکيف قاپ که زن و مردي جوان بودند توسط گشت فعال کلانتري11دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند گفت: پليس نهاوند در کنار همه اين اقدامات موفق به شناسايي وانهدام يک باند حامل سلاح نيز در محورهاي مواصلاتي شهرستان نهاوند شد.

وی ضمن اشاره به اين موضوع که در نتيجه انهدام اين4 باندتعداد 10 نفر سارق نيز دستگير شده اند اذعان داشت: موفقيت پليس و اجراي موفق ماموريتها را حاصل عنايت خداوند متعال ،تلاش همکاران و همراهي مردم در انعکاس به موقع اخبار دانست وايجاد امنيت مطلوب را در گرو اين تعاملات ارزيابي کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان