اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1394 - 9:38   |   کد مطلب: 15537
در حالی که در آستانه انتخابات مسئولان دولتی بایستی بیشتر مراقب رفتار و محافلی که در آنها حاضر می شوند باشند، مولاوردی با حضور در مجلس تقدیر از برخی از زنان مجلس که نقشی در فتنه داشتند، به پیام یکی از سران فتنه در این همایش نیز گوش داد.
قرائت پیام یکی از سران فتنه در حضور معاون رئیس جمهور!!

به گزارش صبح الوند، طی هفته های گذشته، در آستانه نام نویسی نامزدها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سمیناری با عنوان زنان در تاریخ مجالس ایران در دانشگاه تهران برگزار شد که طی آن، برنامه ریزی برای آینده حضور زنان در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش که در راستای برابری جنسیتی در مجلس شکل گرفته بود، زنانی از مجلس معرفی شدند که غالباً جزء احزاب منحله مانند مشارکت بوده و یا اینکه در جریان اصلاح طلبی در حال فعالیت برای یارگیری در عرصه انتخابات هستند.

فاطمه حقیقت جو یکی از این زنان بود که در این همایش به عنوان یکی از زنان تاریخی مجلس نامرده شد؛ اگرچه فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم بود اما وی در جریان استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اجرای اصلاحات مورد نظر خود و دوستان اصلاح طلبش در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ 4 اسفند 1382 پذیرفته شد.

وی به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه های برنامه های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد. فاطمه حقیقت‌جو که به همراه محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی مدیریت سایت ضدانقلاب جرس را برعهده دارند. او پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و با توصیه دوستان آمریکایی ایش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.
 
 
 
الهه کولایی یکی دیگر از افرادی بود که به عنوان زن تاریخی مجلس در این همایش از وی یاد شده بود؛ کولایی این روزها از اعضای ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان شهر تهران است که طی روزهای گذشته به همراه یکی از نامزد های اصلاح طلب انتخایات مجلس به وزارت کشور رفته بود.
از کولایی به عنوان یکی از تئوریسین های فتنه 88 نیز نام برده اند که سوابق این عضو حزب منحله مشارکت را می توانید در اینجا ببینید.
سهیلا جلودار زاده، عاتقه صدیقی، مریم بهروزی، الله راستگو، فائزه هاشمی و ... نیز که هر کدام سابقه مشخصی در ارتباط با نظام داشته اند نیز به عنوان زنان تاریخی مجلس در این برنامه مورد توجه واقع شدند.
یکی از نکاتی که در این همایش حاشیه دار قابل تأمل بود قرائت پیام یکی از سران فتنه برای این همایش بود که در حضور معاون زنان ریاست جمهوری این پیام خوانده شد.
نکته قابل تأمل این است که معاونت زنان رئیس جمهور که همواره نشان داده است مسئله زنان را تا حدی که مربوط به مسائل فمنیستی باشند دنبال می کند، در این همایش سخنرانی کرده و در خصوص برابری تعداد زن و مرد مجلس سخن رانده است.
مسئله ای که هیچ ارتباطی با شایسته سالاری در جامعه نداشته که در حاشیه این مسئله نیاز های اصلی زنان جامعه نادیده گرفته شده است.
در ادامه این جریان و در راستای حمایت از پیام عنصر فتنه گر در این برنامه، مولاوردی اقدام به انتشار پیامی تلگرامی کرده و در آن از حضور زنان در مجلس خبرگان تشکر نیز کرده است؛‌این در حالی بود که قسمتی از پیام این عنصر فتنه گر مربوط به حضور زنان در مجلس خبرگان بوده است.
یکی از نکات این جلسه حضور علی شکوری راد، به عنوان دبیر حزب اتحاد ملت ایران و عضو جبهه منحله مشارکت در کنار مولاوردی در این جلسه بود که شائبه انتخاباتی بودن این جلسه را بیشتر کرد.
منبع: راه دانا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان