اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1394 - 9:16   |   کد مطلب: 15339
رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: ماموران پليس آگاهي استان همدان در پي يک عمليات تعقيب و گريز يک دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق را متوقف کردند.
گريز نافرجام قاچاقچي البسه/متهم در دام پلیس گرفتار شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس با تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي مواصلاتي استان و مسير هاي احتمالي تردد قاچاقچيان در حين گشت زني در محور فرعي سه راهي حسن قشلاق به يک دستگاه خودرو سواري تيبا که از بانه به درود در حال حرکت بود، مشکوک و جهت بازرسي، اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وي گفت: راننده خودرو مذکور پس از مشاهده پليس با سرعت زياد اقدام به فرار کرد و ماموران به تعقيب خوردو پرداختند ولي راننده متواري عليرغم هشدارهاي مکرر ماموران با حرکات خطرناک و سرعت زياد به سمت همدان حرکت و وارد شهرک فرهنگيان شد که در نهايت ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي خودرو را متوقف کردند.

زارعي اظهار کرد: پس از بازرسي به عمل آمده از خودرو مذکور تعداد 260 ثوب البسه خارجي فاقد مجوز کشف و راننده خودرو دستگير شد.

وی با اشاره به اين که ارزش ريالي کالاي کشف شده 77 ميليون و 500 هزار ريال برآورد شد افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد راننده دستگير شده داراي 4 فقره سابقه حمل کالاي قاچاق مي باشد که نامبرده پس از تشکيل پرونده جهت سير  مراحل قانوني به مراجع قضايي منتقل شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان