اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. آذر 1394 - 15:17   |   کد مطلب: 15266
فرمانده انتظامی فامنین خبر داد:
کاهش 50 درصدی سرقت در آبان ماه سال جاری در فامنین
فرمانده انتظامي شهرستان فامنين ازاقدامات پيشگيرانه پليس و کاهش 50 درصدي سرقت در اين شهرستان خبر داد.
کاهش 50 درصدی سرقت در آبان ماه سال جاری در فامنین

به گزارش صبح الوند، سرهنگ بزرگ علي نوري اظهار داشت: در آبان ماه سال جاري با اقدامات پيشگيرانه شاهد کاهش 50 درصدي سرقت و افزايش 75 درصدي کشفيات در شهرستان فامنين بوديم.

وي گفت: اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، انجام ايست بازرسي هاي مقطه اي، انجام گشت زني منظم وهدف دار به خصوص در نقاط آلوده شهرستان، افزايش تعداد گشتي ها و پوشش انتظامي تمامي نقاط شهرستان، انجام بيش از130مورد آموزش همگاني در جوامع هدف، از اقدامات پيشگرانه انتظامي شهرستان فامنين مي باشد که در کاهش سرقت تاثير بسزايي داشته است.

علی نوری اظهار کرد: برگزاري جلسات مختلف با شوراها ودهياران روستاها در خصوص راه هاي پيشگيري از سرقت، برگزاري جلسات مختلف با اصناف درخصوص ايمن سازي و تجهيز بازار به دوربين هاي مدار بسته و بکارگيري شبگرد در روستاها نقش انكارناپذيري در كاهش وقوع سرقت داشته و باعث افزايش احساس امنيت براي شهروندان شده است.

وی افزود: خوشبختانه مجموع سرقت‌هاي انجام شده در اين شهرستان طي سه ماه اخير نيز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است و کشفيات در اين زمينه نسبت به سال گذشته 37 در صد افزايش داشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين گفت: ما در انتظامي فامنين همچنان به مبارزه با سارقان ادامه خواهيم داد وعرصه را طوري برآنان تنگ خواهيم کرد که دراين شهرستان شاهد حضور سارقين نخواهيم بود. البته در اين راستا همکاري  مردم وشوراها و ادارات  مي تواند به پليس در کشف و پيشگيري از سرقت کمک شاياني نمايد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه خواستار تداوم مشارکت و همراهي مردم با پليس از طريق تماس با سامانه هاي تلفني 110 و 197 شد و گفت: همکاري  مردم وشوراها و ادارات  مي تواند به پليس در کشف و پيشگيري از سرقت کمک شاياني نمايد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان