اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آذر 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 15264
فرمانده انتظامی بهار خبر داد:
دستگيری قاچاقچيان پرندگان نادر در بهار
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري دو نفر شکارچي غير مجاز و کشف 6 قطعه پرنده نادر خبر داد.
دستگيری قاچاقچيان پرندگان نادر در بهار

به گزارش صبح الوند، سرهنگ جمشيد باقري اظهار داشت: در پي اعلام محيط بانان شهرستان بهار و در خواست استمداد از انتظامي شهرستان بهار از طريق سامانه فوريت هاي پليسي 110، مبني بر ورود دو نفر شکارچي غير مجاز در آن منطقه سريعا عوامل انتظامي پاسگاه آبرومند در جهت کمک به محيط بانان اقدام کردند.

وی گفت: عوامل انتظامي اين پاسگاه با اشرافيتي که نسبت به حوزه داشتند توانستند در سريع ترين زمان ممکن مسير فرار اين شکارچيان غير مجاز را شناسائي و اقدام به دستگيري نامبردگان نمايند.

باقری اظهار کرد: از اين شکارچيان غير مجاز که با نهادن دام و داشتن سلاح هاي شکاري اقدام به گرفتن و کشتن پرندگان گونه نادر اين منطقه مي نمودند پس از عمليات دستگيري تعداد 6 قطعه پرنده کشف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قضائي تحويل محيط بانان کردند. 

وي همچنين با اشاره به لزوم احترام به طبيعت و پاس داشتن گونه هاي نادر حيواني و گياهي افزود: گونه هاي نادر حيوانات، پرندگان، و گياهان از ذخاير ملّي و منطقه اي در هر محيط هستند و ما بايد با حفظ اين گونه ها که هويت طبيعت اطرافمان را رقم مي زنند در چرخه طبيعي اين حيوانات خللي وارد ننمائيم .

فرمانده انتظامي شهرستان بهار با تشکر از مشارکت، احساس مسئوليت و همدلي مردم و ادارات شهرستان بهار از همشهريان عزيز خواست تا در صورت رويت موارد مشکوک سريعاً مراتب را از طريق تماس با فوريت هاي 110 نزديک ترين مرجع انتظامي محل را در جريان قرار دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان