به گزارش صبح الوند، مهرداد خورشیدوند در این خصوص اظهار داشت: تاکسیرانان شهر همدان بهترین خدمات را در شهر همدان ارائه کردهاند.
وی گفت: با توجه به بارش برف تاکسیرانان شهر همدان در 72 مسیر فعالیتی خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دادهاند.
خورشیدوند با اشاره به استقرار پنج اکیپ بازرسی در سطح شهر و میادین اصلی اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه شکایتی نسبت به نحوه ارائه خدمات و افزایش کرایهها به سازمان نشده و تاکسیرانان موظف به ارائه سرویس بر اساس تعرفه و نرخ مصوب هستند.
وی با بیان اینکه تلفن گویای 32514242 و سامانه پیامکی 30004139 آماده دریافت هرگونه شکایات، نظرات و انتقادات نسبت به نحوه ارائه خدمات سازمان به شهروندان است، افزود: همشهریان عزیز میتوانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان به بازرسان سیار سازمان مراجعه کرده یا با شمارههای موجود تماس بگیرند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان با اشاره نبود تاکسی در برخی از خطوط طی ساعاتی از روز گفت: به دلیل بارش برف تردد در مسیر به سختی امکانپذیر است و نسبت به روزهای عادی تاکسیها زمان بیشتری را برای جا به جایی مسافر طی میکنند.
دیدگاه شما