اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 12:30   |   کد مطلب: 16045
همزمان با عملیات اجرایی پل غیرهمسطح شهیدهمدانی انجام شد
جانمایی 3 ایستگاه جدید تاکسی در همدان+تصاویر
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از جانمایی ایستگاه‎های جدید تاکسی همزمان با عملیات اجرایی پل غیرهمسطح شهید سردار همدانی، در همدان خبر داد.
جانمایی 3 ایستگاه جدید تاکسی در همدان+تصاویر

به گزارش صبح الوند، مهرداد خورشیدوند از جانمایی ایستگاههای جدید تاکسیرانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با عملیات اجرایی پل غیرهمسطح شهید سردار همدانی، ایستگاه‌های جدید تاکسی در همدان جانمایی شد.

  وی تصریح کرد: ایستگاه تاکسی‎های مسیر میدان سپاه به شهرک مدنی (دانشگاه آزاد) با 66 دستگاه و تاکسی‎های ویژه میدان سپاه به شهرک فرهنگیان با 27 دستگاه و تاکسی‎های میدان سپاه به شهرک صنعتی بوعلی با 10 دستگاه جانمایی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان افزود: با پیگیری سازمان تاکسیرانی، همکاری مناسب شهرداری منطقه 3، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان و سرپرست پروژه تعداد 103 دستگاه خودرو از این مسیرها در محل مناسبی در ابتدای بلوار حاج حسین همدانی در پارک سوار مناسبی استقرار یافت.

وی خاطرنشان کرد:با پیگیری‌های بسیار مناسب سازمان‌های مربوطه دو ایستگاه میدان سپاه به دانشگاه آزاد و میدان سپاه به شهرک فرهنگیان در ابتدای بلوار حاج حسین همدانی و  تاکسی‎های میدان سپاه به شهرک صنعتی در ابتدای بلوار بدیع‎الزمان همدانی استقرار یافت.

خورشیدوند بیان کرد: با مدیریت صحیح و بهنگام و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در نحوه ارائه خدمات به شهروندان در سه مسیر مورد نظر خللی وارد نشد و ارائه سرویس همچنان به نحو مطلوب صورت خواهد پذیرفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان