اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1394 - 15:38   |   کد مطلب: 15077
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: به دلیل بارش رحمت الهی برف و باران در سطح محورهای مواصلاتی استان بخصوص بارش برف در گردنه اسدآباد و لغزنده شدن جاده ها تردد بدون زنجیر چرخ در این محور امکان پذیر نیست.
ترافیک نیمه سنگین در محور همدان - کرمانشاه/تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

به گزارش صبح الوند، سرهنگ مهدی شاکری ضمن تسلیت اربعین حسینی و با اشاره به آغاز بازگشت زوار اربعین از مرز مهران به سمت همدان و استانهای مرکز، شرق و شمال کشور اظهار داشت: بارش برف و باران در محور همدان - کرمانشاه به ویژه ریزش برف در گردنه اسدآباد موجب سفیدپوششدن این منطقه شده و تردد در این مسیر با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی گفت: به علت لغزندگی مسیر در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در ایم مسیر هستیم.

شاکری از همه رانندگان بخصوص وسایل نقلیه عمومی که در حال جابجایی زوار اربعین از مرز مهران به سمت همدان هستند خواست خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی اظهار کرد: تمام راه‌های استان همدان هم اکنون باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: ماموران پلیس راه استان همدان در صورت مشاهده خودروهای فاقد زنجیر چرخ، از ادامه حرکت آنها جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: همچنین رانندگان باید از سلامت فنی خودروی خود به ویژه سیستم‌های گرمایشی مطمئن بوده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

شاکری در پایان اظهار کرد: چندین تیم پلیس راه در گردنه اسدآباد مستقر هستند و بطور ویژه این مسیر پر ترافیک را پوشش می دهند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان