اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آذر 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 15031
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان استان همدان گفت: طبق دستور العمل ناجا، از سمت استان همدان اجازه تردد خودروی حامل زائران به مهران داده نمی شود.
کلیه محورهای مواصلاتی همدان به سمت مرز مهران مسدود شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ مهدی شاکری ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد بالای مسافر در مرز زمینی مهران در استان ایلام و همچنین تردد بالای خودروهای زوار عزیز از محورهای مواصلاتی همدان به سمت این مرز، اجازه تردد خودروی حامل زائران به مهران داده نمی شود.

وی گفت: این ممنوعیت بنابر دستورالعمل ابلاغی از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

شاکری از همه هموطنان و زوار حسینی درخواست که پس از ورود به استان همدان به سمت محور همدان - لرستان - خوزستان تغییر مسیر داده و جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کنند.

وی اظهار کرد: به دلیل حفظ جان زوار عزیز، از امروز به  هیچ خودروی فاقد معاینه فنی و همچنین خودروهای عمومی درون شهری که قصد جابجایی زائران اربعین را دارند اجازه تردد در هیچیک از محورهای مواصلاتی استان همدان داده نمی شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان استان همدان افزود: مهمترین اصل در کاهش تصادفات، تعامل خوب مردم با پلیس رهور ناجا و ماموران خدوم پلیس است.

وی  از همه رانندگان که در حال جابجایی زوار حسینی هستند درخواست کرد با رعایت همه قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند تا امسال اربعینی ایمن و بی خطر را در سطح جاده ها شاهد باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان