اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 7:35   |   کد مطلب: 14938
رييس پليس آگاهي استان همدان خبر داد:
متلاشی شدن باند سارقان اماکن و خودرو در همدان
رييس پليس آگاهي استان همدان از انهدام يک باند سرقت اماکن و داخل خودرو و کشف 37 فقره سرقت از آنان خبر داد.
متلاشی شدن باند سارقان اماکن و  خودرو در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی همدان، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: در پي دستگيري سارقي در سطح شهر همدان و کشف مقادير قابل توجهي قطعات خودرو که توسط وي و همدستانش از نمايندگي شرکت سايپا به سرقت رفته بود، متهم دستگير شده با دستور بازپرس پرونده جهت انجام تحقيقات تکميلي دراختيار پليس آگاهي قرار گرفت  که مأموران ضمن بازرسي منزل متهم مقاديري اموال مسروقه و مدارکي ديگر کشف و در روند رسيدگي به پرونده، تحقيقات ديگري از وي آغاز شد.

وی گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت ديگري بود ليکن باتوجه به ارائه دلايل و مدارک بدست آمده و تشويق و ترغيب وي به بيان واقعيت در نهايت لب به اعتراف گشود و به 37 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و همچنين سرقت از سه باب شرکت شامل نمايندگي سامان گستر(سايـــپا)، خوارزمي، مخابرات و يک باب خانه باغ معترف شد.

زارعی اظهار کرد: پس از هماهنگي با مراجع قضايي با همکاري متهم همدستان وي در چندين مرحله عمليات غافلگيرانه در نقاط مختلف شهر همدان شناسايي و دستگير شدند و در بازرسي از منازل آنان اموالي از قبيل: مدارک شناسايي،سند مالکيت زمين، عابربانک، اوراق بهادار، تعدادي البسه،ضبط وپخش، دوربين مداربسته، مانيتور،لپ تاپ،پرينتر،دستگاه تصفيه آب،مهر برجسته و همچنين تعداد ديگري اموال متعلق به شرکت هاي خوارزمي وسايپا کشف شد.

وی افزود: متهمان دستگير شده در مراحل مختلف تحقيقات به بزه ارتکابي معترف شدند که با حضور متهمان محل هاي سرقت و نحوه و شگرد بکار رفته مشخص و بازسازي شد و مالباختگان باحضور درآگاهي اموال خودرا شناسايي و تحويل گرفتند.   

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: با دستگيري کليه نفرات اين باند سرقت (10 نفر)، متهمان پس از تشکيل پرونده  جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام و کليه متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان