اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 7:30   |   کد مطلب: 14937
فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به آمادگي کامل پليس همدان براي فراهم کردن سفري ايمن براي زوار امام حسين(ع)، گفت: خدمت رساني به زائرين اربعين حسيني(ع) در رأس ماموريت هاي پليس است.
خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی(ع) در اولويت ماموريت های پليس همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجي محمد مهديان نسب در جلسه ستاد اربعین فرماندهی انتظامی همدان، با اشاره به در پيش بودن اربعين حسيني(ع)، از آمادگي کامل پليس همدان براي تامين نظم وامنيت در اين ايام خبرداد.

وی اظهار داشت: امسال بحمدالله با برنامه ريزي لازم و تعامل با سازمان ها، کمپ هايي در شهر ايجاد شده که به زائران اربعين حسيني خدمت رساني شود.

مهدیان نسب گفت: براي اربعين امسال با تقويت تيم هاي راهور و انتظامي به ويژه پليس راه، درصدد هستيم پوشش خوبي را در تمامي زمينه هاي امنيتي و ترافيکي داشته باشيم تا خدايي ناکرده شاهد تصادف و يا حادثه اي نباشيم.

وی انجام صحيح ماموريت ها، تکريم ارباب رجوع، پاسخگويي مناسب به مردم و رعايت حقوق شهروندي توسط کارکنان ناجا را وظيفه ديني و سازماني برشمرد که بايد با حساسيت در اجراي ماموريت هاي انتظامي مدنظر قرار گيرد.

فرمانده انتظامي استان همدان، رسالت مهم پليس در جامعه را تامين نظم، امنيت و آرامش براي شهروندان دانست و اظهار کرد: کارکنان بايد با رفتار حسنه و مودبانه در تکريم ارباب رجوع کوشا باشند.

وی افزود: بايد دوران خدمت در نيروي انتظامي را به مثابه موهبت و فرصتي الهي، قدر دانست و با ارائه خدمتي صادقانه به نظام و مردم رضايت خداوند متعال را کسب کرد.

مهدیان نسب پاسخگويي مطلوب را لازمه رفتار پليس خواند و گفت: حقوق شهروندي از جمله رويکردهاي اجرايي پليس است و اين راهبرد توانسته رضايت مندي شهروندان و ميزان اعتماد مردم به پليس را به نحو چشمگيري ارتقاء دهد.

وي بر افزايش نظارت بر اعمال کارکنان تاکيد داشت و آن را يکي از اصول مهم مديريتي دانست و اظهار کرد: نيروي انتظامي با توجه به وظيفه ذاتي خود در تعامل و برخورد مستمر با اقشار مختلف مردم است و به همين دليل کليه رفتار کارکنان دائماً زير ذره بين شهروندان قرار دارد، پس کليه کارکنان بايد همواره با رعايت انضباط و با رفتاري شايسته معرف و نماينده اي درخور شأن پليس نظام جمهوري اسلامي ايران باشند.

فرمانده انتظامي استان همدان، صيانت از نفس و خود حفاظتي را از ثمرات عفت دانست و افزود: عفت، انسان را از لغزش ها و آسيب ها مصون كرده و او را به معناي واقعي در مسير سعادت و كسب موفقيت قرار مي دهد.

وی، رشد و تعالي هر سازماني را در گرو توانمند كردن كاركنان آن دانست و بيان داشت: ‌توانمندسازي كاركنان، محوري ترين تلاش مديران در نوآفريني است كه اين مهم تنها با همكاري و مشاركت شهروندان محقق مي شود، اميد است همواره مردم فهيم با نگاه دقيق و نگرش اجتماعي خود، هميار پليس در مأموريت ها باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان