اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 7:20   |   کد مطلب: 14936
رئیس پلیس آگاهی خبر داد:
کشف محموله 500 ميليونی قاچاق در همدان
رييس پليس آگاهي استان همدان از کشف 500 ميليون ريال کالاي قاچاق طي سه عمليات خبر داد.
کشف محموله 500 ميليونی قاچاق در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي همدان در سه عمليات جداگانه موفق به کشف 500 ميليون کالاي قاچاق در استان شدند.

وی گفت: در پي خبري مبني بر اينکه شخصي پس از تهيه کالاهاي قاچاق از شهرهاي جنوبي و انتقال آن به همدان، کالاها را در منزل خود در شهر همدان دپو و در فرصت هاي مناسب به فروش مي رساند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

زارعی اظهار کرد: با هماهنگي مقام قضايي از منزل موصوف بازرسي به عمل آمد که در نتيجه آن تعداد 329 جفت انواع کفش کتاني خارجي فاقد اسناد و مدارک گمرگي و قاچاق با ارزش تقريبي 150 ميليون ريال کشف شد که کالا به همراه متهم به مقر اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان منتقل شد.

وی افزود: اين ماموران در عمليات دوم در حين کنترل موتورسيکلت هاي توقيفي در يکي از پارکينگ هاي سطح شهر همدان دو دستگاه موتورسيکلت ياماها و هوندا 250 سي سي فاقد مجوز با ارزش تقريبي 280 ميليون ريال که به صورت بلاصاحب تحويل پارکينگ شده بود را کشف کردند که پس از تنظيم صورتجلسه به اداره مبارزه با قاچاق کالا تحويل شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: طي عمليات ديگري ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان در بازرسي از منزل فردي واقع در شهر همدان تعداد يک هزار و 263 ثوب البسه خارجي با ارزش تقريبي 70 ميليون ريال و فاقد اسناد و مدارک گمرکي کشف کردند.

وی اظهار کرد: در خصوص کشفيات مذکور پرونده قضايي تشکيل شد و تحت رسيدگي پليس قرار گرفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان