اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آبان 1394 - 15:19   |   کد مطلب: 14882
سردار نقدی در دومین نشست هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه های علوم پزشکی:
بسیجیان جامعه پزشکی هم در مقاومت و هم در خدمت سربلند هستند/ نفوذ اکنون به یک استراتژی تبدیل شده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مساله نفوذ تاکید کرد: نفوذ همواره بوده است از اول انقلاب تاکنون ما با این مساله مواجه بوده ایم اما اهمیت توجه به این مساله در شرایط فعلی اینست که الان نفوذ از یک تاکتیک به یک استراتژی تبدیل شده است.
بسیجیان جامعه پزشکی هم در مقاومت و هم در خدمت سربلند هستند/ نفوذ اکنون به یک استراتژی تبدیل شده است

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در دومین نشست هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: بر شما عزیزان بسیجی جامعه پزشکان که از ابتدای انقلاب تاکنون پرونده درخشانی داشته اید سلام عرض می کنم.

 

وی گفت: این کارنامه درخشان هم در ابتدای انقلاب و هم در سنگرهای جبهه و خدمت رسانی به سربازان انقلاب خودش را نشان داد و  امروز هم در عرصه جنگ نرم با روشنگری ها و خدمت صادقانه به محرومین در دور دست ترین نقاط مشاهد می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز بسیجیان جامعه پزشکی ما در منطقه غرب آسیا در حال خدمت هستند؛ در یکسال گذشته 250 نفر از جامعه پزشکی ما توفیق داشته اند در جبهه های مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی حضور پیدا کنند؛ آنهم در شرایط بسیار سخت جنگ های تروریستی هم به رزمندگان مقاومت خدمات پزشکی ارائه می دهند و هم به مردم مظلومی که زیر بمباران وحشیانه متجاوزان هستند.

نقدی تصریح کرد: امروز رسانه های دنیا در یک خیانت تمام عیار برخی اتفاقات ساده را در اروپا و آمریکا به مساله اول دنیا تبدیل می کنند اما در قبال جنایت هایی چون حمله به بیمارستانی در افغانستان و کشته شدن 250 نفر در یک لحظه و یا کشته شدن بیش از هزار  کودک در یمن سکوت می کنند.

 

وی تصریح کرد: بسیجیان جامعه پزشکی هم در عرصه مقاومت و هم در عرصه خدمت سربلند بوده اند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مساله نفوذ تاکید کرد: نفوذ همواره بوده است از اول انقلاب تاکنون ما با این مساله مواجه بوده ایم اما امروز شرایط نفوذ متفاوت شده است.

نقدی تصریح کرد: برخی تهمت می زنند که بحث نفوذ یک مساله سیاسی است که مطرح شده در صورتی که ما از ابتدای انقلاب با این موضوع درگیر بوده ایم؛ منتهی این نفوذ تاکتیکی است؛ اما امروز که ولایت از مساله نفوذ صحبت می کنند، شرایطی است که نفوذ در قالب استراتژی مطرح شده است نه تاکتیک.

وی در ادامه با اشاره به رفتار خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون خاطرنشان کرد: در دوره‌های مختلف رژیم منحوس امریکا استراتژی های مختلفی را برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش گرفت. در دو سال اول کودتا و ترور بعدا هشت سال جنگ نظامی به طوری که تنها کشوری بود که علنا وارد عملیات نظامی در کمک به صدام علیه ایران شد بعد از شکست این استراتژی نظامی به استراتژی جنگ فرهنگی روی آوردند؛ 10 سال کار کردند، تلاش کردند تا در سال 87 میوه آن را بچینند اما شکست خوردند.

نقدی ادامه داد: مجددا با پررنگ کردن محور سیاسی در این جنگ نرم، خود را بازسازی کردند و با به کارگیری ابزارها و اهرم های جدید از جمله ده ها شبکه ماهواره ای و اجتماعی در سال 88 به میدان آمده و تمام سران آنها نیز علنا از سقوط جمهوری اسلامی سخن گفتند و آن فتنه بزرگ را در سال 88 راه انداختند، اما با حضور ملت بصیر و بسیجی ما در 9 دی این استراتژی هم شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استراتژی بعدی دشمن علیه نظام اسلامی تصریح کرد: بعد از این شکست با راهنمایی و خط‎دهی از سوی همان فتنه گران، روی گزینه تحریم کار کردند تا به زعم باطل جریان فتنه، مردم را خسته کنند که دیگر پشت سر نظام نباشند. تمام قدرت مالی و سیاسی خود را در این زمینه هزینه کردند از رئیس جمهور امریکا تا دیگر مسئولان شخصا در گزینه تحریم و ترغیب دنیا برای تحریم ایران ورود کردند اما نهایتا خودشان معترف شدند که تحریم ها نتوانست بر روی مردم ایران تاثیر بگذارد.

نقدی تاکید کرد: تمام استراتژی ها آمریکا علیه جمهوری اسلامی شکست خورد؛ استراتژی ترور و کودتا، استراتژی جنگ نظامی، استراتژی جنگ سیاسی، استراتژی جنگ فرهنگی و استراتژی جنگ اقتصادی؛ حالا وقتی تمام این استراتژی ها شکست می خورد دقیقا مانند یک صحنه درگیری است که پلیس به دنبال یک قاچاقچی است و در جریان این تعقیب و گریز، فرد قاچاقچی تمام امکانات خود را از دست می‌دهد؛ در این لحظه که تمام مهمات و امکانات تمام شد، گفت و گو بهترین پیشنهاد قاچاقچی به پلیس است.

نقدی در ادامه تصریح کرد: اگر این پلیس ناآگاه باشد نفوذ را می پذیرد اما گاهی اوقات پلیس هم غفلت می کند و در یک لحظه مغلوب می‌شود. مصداق نفوذ دقیقا همین مثال است. آمریکا امروز در تمام سلاح هایی که علیه ملت ما به کار برده خلع سلاح شده و به ایران می‎گوید بیا دوست باشیم! این یک استراتژی و راهبرد است نه صرفا یک تاکتیک.
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان