اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1396 - 11:19   |   کد مطلب: 27508
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج مستضعفین، را امید همه مستضعفین دنیا دانست و گفت: همانطور که در جهاد الگو بودیم باید در سازندگی نیز پیشرو باشیم

به گزارش صبح الوند، سردار محمدرضا نقدی در همایش شکوه مقاومت که با اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان همدان همراه بود اظهار کرد: تمام کشورهای ثروتمند دنیا در جنگ تحمیلی در یک سوی میدان بودند و در دیگر سو مردم و بسیجیان شریف نجیب ایران بودند.

 

وی تصریح کرد: ارتش مردمی در عراق، نیروهای مردمی سوریه و انصار الله یمن همه پرتوهای نورانی از بسیج هستند که عرصه را بر خفاشان شب پرست تنگ کرده اند.

 

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار به این امر که بسیج از ابتدا با پیروزی ظهور کرده و پیش رفته است گفت: بسیجی، قدرت را از آن خدا میداند و معتقداست اگر کسی به یاری دین خدا بیاید و در سلسله عنایت الهی قرار بگیرد خدا او را یاری میکند و چنین کسی شکست نخواهد خورد.

 

وی افزود: مردم در افغانستان با رمز بسیج، بزرگترین ارتش دنیا را از کشور خود راندند، حزب الله لبنان در برابر اسرائیل قد علم کرد و او را شکست داد و نخستین بار بود که حزب الله با رمز بسیج جلوی استکبار و حامیانش ایستاد و پیروز شد و اینها همه از آثار بسیج است.

 

سردار نقدی تشریح کرد: بسیج میگوید مرگ پایان حیات انسانها نیست و باید زیردست هیچکس نباشیم جز حقیقت.

 

وی ادامه داد: دشمن که نمی تواند همه جمعیت کشوری را که به او حمله کرده بکشد بنابراین آنها را با ترس تسلیم خود میکند اما کشوری که بسیجی و روحیه نترس دارد تسلیم نمیشود چراکه به قول امام خمینی «ره» ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

 

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ییان اینکه زشت ترین کار استکبار که مدعی آزادی و حقوق بشر است شکل دهی داعش است که قلب و جوارح انسان را میخورند و انسانها را میسوزانند و سر کودکان را در دامن مادرشان میبرند.

 

وی بیان کرد: یک روز میگویند اگر حزب الله خلع سلاح نشود حمله میکنیم و چون کسی در لبنان نمیترسد، عقب مینشینند و یا مدعی میشوند به کشور کره حمله می کنند و چون کسی عقب نمینشیند ابراز تمایل میکنند که با رئیس جمهور کره فالوده بخورند و رسوایی بالاتر از اینها برای آمریکا وجود ندارد.

 

سردار نقدی رفتار امروز آمریکا، مانند رفتار سالهای پایانی شاه معدوم که رفتار ضد و نقیضی بود دانست و گفت:آمریکا امروز ثباتی در رفتار و عملکرد خود ندارد اما برخی ادعاهای واهی میکنند که سایه جنگ بر سر ایران است.

 

وی اظهار کرد:رییس جمهور آمریکا میگوید 20هزار میلیارد دلار بدهی داریم و کشور ما در حال مردن است پس چگونه برخی رسانه های ما مدعی هستند این دولت بر سر ما سایه جنگ افکنده است در حالی که ما در جنگ تحمیلی، آمریکا رل در اوج قدرت و ثروت شکست دادیم.

 

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:امروز همه بسیحیان ایرانی، افغانی، عراقی و ... به مرزهای فلسطین اشغالی رفت و آمد می کنند و اگر بازهم دست از پا خطا کنند این بار تیر خلاص را در اسرائیل بر قلبشان خواهیم نشاند و اگر سایه مرگی هست، سایه ای است که بر سر اسرائیل و آل سعود افتاده است.

 

وی اظهار کرد: نزدیک به 300 کانال رادیویی و تلویزیونی تلاش می کنند ما را بترسانند چراکه همه امیدشان به ناامید کردن ماست و کار نفوذی ها هم این است که کار مردم را لنگ بگذارند و بگویند سازش تنها راه نجات ماست.

 

سردار نقدی عنوان کرد:اگر موشک داریم برای دفاع از خود داریم و این توان را افزایش میدهیم و هیچ مذاکره ای در این موضوع نخواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد:چندسال مذاکره با کدخدا پیچیده تر شدن مشکلات را به دنبال داشت و در حالی که قرار بود همه تحریم ها حذف شود هفته ای یک تحریم اضافه شد و در واقع هدف آنها هسته ای نبود، مشکل آنها اساسا با خود انقلاب اسلامی است.

 

وی بیان کرد:تنها راه نجات ما این است که دست بر زانوی خود بگذاریم و برخیزیم، کشورهای مفلوک آمریکا و اسرائیل وضعی به مراتب بدتر دارند و نمی توان به آنها امیدی برای شکوفایی داشت.

 

وی با تاکید بر تلاش بر افزایش رشد علمی گفت:همانطور که این ملت توانستند در جنگ تحمیلی بر دشمن فائق آیند باید روند کندشده علمی را سرعت دهیم و به جایگاه خود بازگردیم.

 

وی در پایان بسیج مستضعفین، را امید همه مستضعفین دنیا دانست و گفت:  همانطور که در جهاد الگو بودیم باید در سازندگی نیز پیشرو باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان