اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1394 - 14:44   |   کد مطلب: 14659
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد:
سارقان حرفه ای منازل در دام پلیس گرفتار شدند
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از دستگيري 2نفر سارق و يکنفر خريدار اموال مسروقه، درنتيجه اقدام بموقع و هماهنگ پليس در سطح شهرستان خبر داد.
سارقان حرفه ای منازل در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داود علي بخشي اظهار داشت: در پي خبري مبني براينکه تعداد 4 نفر بصورت باندي اقدام به سرقت از سطح منازل و اماکن خصوصي مردم مي کنند، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده اکيپ مجربي از يگان امداد، ضمن شناسايي نامبردگان و محل مخفيگاه آنان، با هماهنگي مراجع قضايي طي يک عمليات غافلگيرانه آدرس اعلامي را مورد بازرسي قرار دادند که در نتيجه تعداد 2نفر از سارقان  دستگير و مقداري وسايل سرقتي کشف شد.

علی بخشی اظهار کرد: پس از انتقال نامبردگان و انجام بازجوئي هاي فني و پليسي، متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف به سرقت از منازل مردم و اماکن خصوصي آنان شدند که در ادامه يک نفر خريدار اموال مسروقه دستگير و يک دستگاه چاپگر و سرور يک دستگاه دوربين مداربسته نيز کشف شد.

وی با اشاره به اينکه 2نفر از همدستان متهمان دستگير شده در زندان بسر مي برند ياد آورشد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان