اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1394 - 6:55   |   کد مطلب: 14582
رئيس پليس امنيت عمومي همدان از پلمپ 5 واحد صنفي متخلف در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي در اماكن عمومي همدان خبر داد.
شناسايي و پلمپ 5 واحد صنفي متخلف در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ احمد رحيمي اظهار داشت: در راستاي طرح ساماندهي و پاكسازي صنوف از مصاديق ناهنجاي هاي اجتماعي، ضمن تأكيد بر تداوم و استمرار اجراي طرح ممنوعيت بكارگيري اسامي، عناوين و اصطلاحات بيگانه در نامگذاري واحدهاي صنفي و اماكن عمومي و با توجه به تاكيد و توصيه هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مبني بر پاسداشت زبان و خط فارسي، طرح ضربتي پاكسازي راسته اي در سطح مراکز تجاري در سطح شهر همدان به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: در راستاي اجراي اين طرح که توسط اداره نظارت بر اماكن عمومي انتظامي استان به اجرا گذاشته شد، تعداد يک هزار و 170 واحد صنفي به صورت محسوس و غير محسوس مورد كنترل و نظارت ماموران قرار گرفت که از اين تعداد به 179 متصدي واحد صنفي تذكرات شفاهي و كتبي داده شد و تعداد 11 واحد صنفي اخطار پلمپ دريافت کردند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان در خاتمه با اشاره به اين مطلب که طي بازديدهاي مذکور از 24 متصدي واحد صنفي تعهد کتبي اخذ شد اظهار کرد: در اين راستا 5 واحد صنفي متخلف نيز پلمپ شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان