اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1394 - 12:49   |   کد مطلب: 14581
رييس پليس امنيت عمومی همدان:
بیش از 165 میلیون چک پول تقلبي به مقصد نرسيد
رييس پليس امنيت عمومي استان همدان از شناسايي و توقيف يک دستگاه خودرو سواري و کشف مبلغ 167 ميليون و 200 هزار ريال اسکناس جعلي در استان خبر داد.
بیش از 165 میلیون چک پول تقلبي به مقصد نرسيد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ احمد رحيمي اظهار داشت: در پي خبري مبني بر اينکه  افرادي با يک دستگاه خودرو سواري پرايد در امر کالاي قاچاق و جعل اسکناس ايراني و توزيع آن فعاليت دارند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره پشتيباني عمليات اطلاعاتي پليس امنيت عمومي استان همدان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد تيم دو نفره اي از افراد ياد شده قصد انتقال اسکناس جعلي را از استان هاي همجوار به اين استان و در نهايت تهران را دارند که به منظور شناسايي و توقيف خودرو مذکور اکيپي از ماموران مجرب اين اداره به محورهاي مسير تردد آنها اعزام شدند.

رحیمی اظهار کرد: ماموران پس از مدتي حضور در محل هاي ياد شده در نهايت خودرو مذکور را در ايست و بازرسي شهيد زارعي همدان شناسايي و با هماهنگي و همكاري اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز همدان خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسي دقيق از خودرو توقيف شده مبلغ 167 ميليون و دويست هزار ريال انواع اسکناس هاي جعلي پانصد هزار ريالي (ايران چک)، ده ميليون ريالي (ايران چک) و صد هزار ريالي که به صورت ماهرانه اي در پشت صندلي عقب خودرو جاسازي شده بود  کشف شد.

رييس پليس امنيت عمومي استان همدان گفت: در اين عمليات دو نفر جاعل و قاچاقچي دستگير و به همراه اقلام کشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز همدان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان