اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آبان 1394 - 14:08   |   کد مطلب: 14488
رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان گفت: با توجه به اينكه پلیس راهنمایی ورانندگی مسئولیت تسهیل در عبور ومرور وتامین امنیت ترافیکی را بعهده دارد لذا از شهروندان عزیز تقاضا مندیم ما را در انجام این مسئولیت یاری نموده وهمکاری لازم را با عوامل راهنمايي و رانندگي مستقر در شهرها داشته باشند.
اعلام محدودیت های ترافیکی عاشورا حسینی در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسين طلايي، ضمن تسليت فرا رسيدن ايام عزاداري حسيني به هم استاني ها و آرزوي قبولي عزاداري ها، از اجراي محدوديت هاي ترافيکي روز عاشورای حسيني به منظور تامين امنيت ترافيکي و روانسازي عبور و مرور در همدان خبر داد.

وي محدوديت هاي ترافيکي اين روز را در سطح شهر همدان به شرح ذيل اعلام کرد: 

  1.  ممنوعيت تردد کلیه خودروها اعم از شخصی وعمومی  از خیابانهای ششگانه به سمت میدان امام (ره) از ساعت 0800 تا پایان مراسم وعبور دستجات.
  2. ممنوعيت تردد کلیه خودروها از سمت میدان فردوسی ، میدان آرامگاه،میدان شریعتی،میدان فلسطین،میدان عین القضاه ،میدان شهدا ، سه راهی انبار نفت به سمت محدوده مرکزی ومیدان امام(ره) از ساعت 0900 ممنوع می باشد.
  3. محدودیت های موقت در میدان سپاه،میدان باباطاهر،تقاطع جانبازان، میدان امام حسین، میدان جهاد در زمان عبور دستجات عزاداری اجرای می شود.

طلایی همچنین اظهار کرد:

  • از پارک خودرو در مسیر خیابان های ششگانه و میدان امام،میدان امام زاده عبدالله،میدان شریعتی،میدان فردوسی،میدان مفتح ومیدان آرامگاه بوعلی خودداری نمائید بدیهی است در صورت پارک ، خودرو توسط پلیس با جرثقیل حمل خواهد شد.
  • به منظورتامین امنیت ترافیکی وجلوگیری از راه بندان در مسیر دستجات عزاداری توصیه می شود حتی الامکان در این ایام از خودروهای عمومی استفاده شود و از آوردن خودرو شخصی وتجمع در مسیر های اصلی و محل تردد عزاداران  جدا" خودداری نمایند.
  • از تردد با موتورسیکلت در مسیر دستجات وبخصوص در داخل دستجات خودداری نمایند و در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد.
  •  در صورت اجرای محدودیتهای ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند .

رييس پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي استان همدان افزود:  در تمامی شهرستانهای استان برابر روال سنوات گذشته در مسیر تجمع و حرکت دستجات عزاداری محدودیت ترافیکی اجرا واز تردد وپارک خودروها جلوگیری بعمل خواهد آمد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان