اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1394 - 7:48   |   کد مطلب: 14437
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پي انجام کار هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، مقدار 30 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.
بیش از 30 کيلوگرم ترياک از سوداگران مرگ در همدان کشف شد

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهديان نسب اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهاي اطلاعاتي چند ماهه افرادي را که در امر تهيه مواد مخدر در اوزان بالا از استان هاي جنوبي و توزيع آن در شهر نهاوند فعاليت مي کردند را شناسايي و دستگيري آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وي گفت: به دنبال خبري مبني بر اينکه افراد مذکور قصد جابجايي يک محموله مواد مخدر را دارند، چند تيم عملياتي از اين پليس در ورودي شهر نهاوند مستقر شدند که در نهايت قاچاقچيان مذکور را شناسائي و در ادامه يک عمليات ويژه پليسي خودرو آنها را توقيف کردند.

مهدیان نسب اظهار کرد: در بازرسي به عمل آمده از خودرو توقيف شده  مقدار 30 کيلوگرم ترياک کشف و 2 نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.

وی افزود: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگرد هاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسائي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد قابل تقدير مي باشد .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان