اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مهر 1394 - 10:59   |   کد مطلب: 14436
فرمانده انتظامي استان همدان گفت: انتظامي استان با آمادگي کامل واستفاده از تمامي امکانات آماده تامين امنيت کامل تاسوعا وعاشوراي حسيني در همدان است.
آمادگی کامل ناجا براي تامين امنيت تاسوعا وعاشوراي حسيني درهمدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجي محمد مهديان نسب، ضمن تسليت ايام عزاداري امام حسين (ع) اظهار داشت: در ناسوعا وعاشورا ي  سال جاري نيز همچون سنوات گذشته با برنامه ريزي هاي انجام شده و استفاده از نيروهاي ستادي واجرايي در سطح استان  و بهره گيري از امکانات و تجهيزات امنيت مطلوبي را براي شهروندان ايجاد خواهيم کرد.

وي ضمن تقدير از زحمات کارکنان در انجام تمامي ماموريت هاي محوله گفت: ان شاالله با جديت پرسنل در انجام وظايف و اتخاذ مديريت کارآمد فرماندهان در ايام محرم وصفر بتوانيم،به مانند هفته ناجا بدون کمترين مشکلي برنامه هاي خود را در جهت تامين امنيت عزاداران پيش ببريم.

مهدیان نسب در بحث تامين امنيت ايام سوگواري محرم و صفر اظهار کرد: فرماندهان بايد طرح ويژه اي براي اين ايام داشته و ضمن توجيه وظايف پرسنل در ماموريت ها با بکارگيري تمام تجهيزات و اشرافيت اطلاعاتي در همه زمينه ها و رعايت ملاحظات حفاظتي در خصوص خود يگان ها و رسيدگي به امنيت عوامل جمعي عزادار و تک تک هيئت هاي مذهبي و کاروان هاي اعزامي به کربلاي معلي بکوشند تا با هم افزايي تمام پليس هاي تخصصي امنيت در خور اين ايام را موجد شوند.

وي با اشاره بر اينکه پليس در برقراري نظم و امنيت پايدار در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي کند، افزود: نيروي انتظامي زماني قادر به ايجاد امنيت در جامعه است که مشارکت، همدلي و رضايت مردم را در کنار خود داشته باشد.

فرمانده انتظامي استان همدان گفت: همراهي وحمايت مردم، مسئولان و تلاش هاي شبانه روزي همکاران انتظامي از مهمترين عوامل پيشگيري از وقوع جرائم است.

وی اظهار کرد: اين وظيفه ما است تا مردم ضمن رسيدگي به امورات روزانه با کمترين دغدغه اي به مناسک مذهبي خود برسند و تمهيدات فرماندهان بايد همواره در جهت راحتي و آرامش مردم باشد.

مهدیان نسب افزود: به برکت عاشورا و خون شهيدان کربلا تکريم ايام محرم به مانند سنوات گذشته  با جديت تمام در دستور کار فرماندهي انتظامي استان  است و يقينا تلاش نيروي انتظامي در جهت استمرار حکمت اباعبداله و عاشورا است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان