اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1394 - 16:51   |   کد مطلب: 14413
رييس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري باند سارقان منزل وکشف 31 فقره سرقت از آنان خبر داد.
دستگيری باند سارقان منزل و کشف 31 فقره سرقت در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان در سال جاري با شيوه و شگردي خاص و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشياء كم حجم و با ارزش، با توجه به اهميت موضوع و حساسيت ايجاد شده در اجراي دستور رئيس پليس آگاهي پيگيري آن در دستور كار اكيپي مشترك از اداره مبارزه با سرقت و دايره عمليات ويژه قرار گرفت.

وي اگفت: ماموران با بررسي هاي دقيق محل هاي سرقت و تحقيقات وسيع دريافتند اين اقدامات مجرمانه نشان از فعاليت باندي از سارقان حرفه اي و سابقه دار مي دهد كه نياز به يك اقدام پليسي خاص و همه جانبه داشت.

زارعی اظهار کرد: كارآگاهان با بررسي سوابق و پرونده هاي موجود واعزام اكيپ هاي مجرب پليس آگاهي به جغرافياي جرم در نهايت در يکي از محله هاي همدان به يك دستگاه خودرو پژو 405 با سه نفر سرنشين مشکوک شدند که پس از انجام تعقيب و مراقبت ويژه با رعايت جوانب احتياط در يك اقدام غافلگيرانه خودرو مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسي از داخل خودرو مقداري طلاجات به همراه تعداد 4 دستگاه گوشي تلفن همراه زير صندلي ها كشف شد که در ادامه راننده و دو سرنشين خودرو نيز دستگير شدند.

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: در بررسي سوابق كيفري متهمان و آثار انگشت بدست آمده از صحنه هاي سرقت که با اثر انگشت متهمان تطابق داشت، در بازجويي هاي صورت گرفته، متهمان چاره اي جز بيان واقعيت نداشتند و تاكنون به 31 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي يك ميليارد و پانصد ميليون ريال درهمدان معترف شدند.

وی اظهار کرد: كليه محل هاي سرقت و مالباختگان با راهنمايي متهمان شناسايي و تحقيقات پليس در جهت شناسايي خريدار اموال مسروقه و كشف و جمع آوري اموال مسروقه ادامه دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان