اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مهر 1394 - 15:39   |   کد مطلب: 14395
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان از شناسايي و دستگيري فردي که اقدام به برداشت غير مجاز وجه نقد از حساب يک شهروند همداني کرده بود، خبر داد.
شاگرد دست کج در دام پلیس فتا گرفتار شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اميني اظهار داشت: با مراجعه و ارائه شکوائيه شهروند همداني مبني بر برداشت مبلغ  2 ميليون ريال از حساب بانکي وي، موضوع ضمن تشکيل پرونده در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وی گفت:در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد برداشت ها طي چندين مرحله و به صورت دريافت وجه نقد از دستگاه هاي خود پرداز سطح شهر صورت گرفته است.

امینی اظهار کرد: باانجام اقدامات فني و با بکارگيري شگردهاي پليسي، فردي با هويت معلوم ،شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي دستگير شد.

وی افزود: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به عمل آمده عنوان کرد که در طي فرصتي مناسب کارت بانکي صاحب کار خود  را به سرقت برده و از آنجاييکه رمز عبور وي را نيز در اختيار داشته برداشت ها را انجام داده است.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان گفت: متهم انگيزه خود را ابتدا شوخي با صاحب کارش اعلام و بيان کرد پس از گذشت مدتي که ديدم صاحب کارم از  اولين برداشت مطلع نشد طي چندين مرحله برداشت هاي بعدي را انجام دادم.

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان توصيه کرد:

1-      به هيچ وجه کارت بانکي ورمز هاي عبورشان را در اختيار ديگران قرار ندهند.

2-      رمز کارت بانکي خود را به صورت دوره اي وبه نحوي که قابل حدس زدن نباشد تغيير دهند.

3-      با فعال نمودن سرويس پيامک بانک از کليه تراکنش هاي حساب خود اطلاع پيدا کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان