اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 23:57   |   کد مطلب: 14253
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:
کشف بيش از 7 کيلوگرم مواد مخدر در نهاوند
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از اجراي دو طرح عملياتي جداگانه و کشف بيش از 7 کيلوگرم مواد مخدر در پي اجراي اين طرح ها خبر داد.
کشف بيش از 7 کيلوگرم مواد مخدر در نهاوند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محسن اقباليان اظهار داشت: طي 24 ساعت گذشته پليس نهاوند اقدامات گسترده اطلاعاتي و عملياتي منسجمي در خصوص شناسايي و برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اجرايي نمود.

وی گفت: در پي اقدامات حجيم اطلاعاتي در اين راستا  و با استفاده از منابع خبري در نهايت دو خودروي حامل مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي شهرستان نهاوند شناسايي و با ادامه يافتن اقدامات اطلاعاتي دقيق تر مسير و زمان تردد آنان نيز مشخص شد.

اقباليان اظهار کرد: پليس نهاوند بر اساس اين اطلاعات به دست آمده اقدام به تشکيل دو تيم ويژه عملياتي نموده که اين تيم هاي عملياتي متشکل از نيروهاي مجرب پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در دو عمليات جداگانه موفق به توقيف خودروهاي مذکور و کشف بيش از7 کيلوگرم مواد مخدر از اين دو خودرو شدند.

وی با اشاره به اينکه پرونده قضايي در اين خصوص تشکيل و به همراه متهمين دستگير شده تحويل مراجع محترم قضايي شده است افزود: اجراي اين طرح ها همچنان به صورت مستمر و در عمليات هاي مقطعي بر پايه اشرافيت اطلاعاتي ادامه دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان