اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 23:49   |   کد مطلب: 14251
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از توقيف شش محموله قاچاق در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان خبر داد.
شش محموله قاچاق در ملاير توقيف شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ شعبان ترک نيا اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ملاير با تشديد اقدامات اطلاعاتي و كنترلي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان و كنترل خودروهاي عبوري موفق به كشف 6 محموله كالاي قاچاق از ابتداي هفته جاري شدند.

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز حين كنترل خودروهاي عبوري، 7 دستگاه خودرو که از محورهاي مواصلاتي ملاير عبور مي کردند را توقيف و اقدام به بررسي بار آنها کردند.

ترک نیا اظهار کرد: در اين شش عمليات 5 دستگاه کاميون و 2 دستگاه وانت نيسان که از شهرستان هاي مجاور به سمت ملاير در حرکت بودند، متوقف شدند.   

وی افزود: در بازرسي هاي فني صورت گرفته از خودروهاي مذکور 10 هزار کيلوگرم ذرت خارجي، 20 هزار و 588 بسته لوازم بهداشتي کودک، 16 هزار کيلوگرم برنج خارجي، 2 هزار و 300 ليتر سوخت قاچاق و همچنين 8 هزار و 500 کيلوگرم  و 320 کيلوگرم گوشت گوساله مواد غذايي فاقد مجوز بهداشتي کشف و 7 نفر قاچاقچي دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه به اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده در اين شهرستان طي اين مدت خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملاير در دو عمليات ضربتي يکي از توزيع کنندگان فعال در امر تهيه و توزيع مواد مخدر را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي بيش از يک کيلو ترياک به همراه 3 عدد آلات استعمال مواد مخدر را کشف کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان