اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 14236
رييس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري باند سارقان داخل خودرو و کشف 27 فقره سرقت در استان خبر داد.
باند حرفه ای سارقان داخل خودرو در همدان متلاشی شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: در پي افزايش وقوع سرقت اموال و لوازم داخل خودرو در سطح شهر همدان در سال جاري با شيوه و شگردي خاص، دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار عمليات ويژه پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

وی گفت: کاراگاهان در پي تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده با كنترل مجرمين سابقه دار و پيگيري و رديابي بعضي از اموال مسروقه و همچنين با بررسي مجدد سوابق موجود ، بررسي و تطبيق تصاوير اخذ شده از بانكهاي مختلف و ساير ادارات متوجه تصوير يك فرد در چند محل سرقت و نيز تشابه اظهارات مالباختگان در خصوص سرقت ها شدند که احتمال فعاليت باندي از سارقان سابقه دار و كاملآ حرفه اي را متصور ساخت.

زارعی اظهار کرد: کاراگاهان پليس آگاهي ضمن ارسال تصاوير اخذ شده از مظنون به كليه كوپهاي شهرستان همدان، منابع خبري خود را نيز جهت شناسايي و دستگيري سارقان  فعال کردند تا اينكه اطلاع حاصل شد که فردي بنام (چ) به اتفاق 2 نفر از همدستانش که از سارقين سابقه دار و حرفه اي مي باشند در امر سرقت وجه نقد از داخل خودرو با شيوه و شگرد اعلامي در همدان و ساير شهرهاي استان فعاليت مي كنند که تصوير ارسالي با وي مطابقت داده شد.

وی افزود: در ادامه بررسي هاي ويژه اي که به عمل آمده در نهايت اکيپ  گشت انتظامي يک دستگاه خودرو پرايد متعلق به سارقان با سه نفر سرنشين  در يكي از خيابانهاي شهر همدان مشاهده شد و هنگامي که ماموران اقدام به توقيف خودرو کردند ، سارقان باسرعت متواري شدند.

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: طي يک عمليات تعقيب و گريز در نهايت ماموران موفق شدند با استفاده از شگردهاي خاص  پليسي خودرو موصوف متوقف و هر سه سارق دستگير شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسي از داخل خودرو وسايلي از قبيل (يك عدد ساب،يكدستگاه آمپلي فاير،دو عدد باند خربزه اي ،3 عدد تقويتي ضبط ،دو عدد زاپاس خودرو ،و مقداري ابزا آلات و حدودا 5سانت هروئين ،سه دستگاه گوشي تلفن همراه لمسي ، چندعدد رينگ لاستيك و ...) كشف شد .

زارعی با اشاره به اين مطلب که در بررسي سوابق كيفري متهمان مشخص شد هر سه نفر داراي سوابق متعددكيفري  در امر سرقت مي باشند، افزود: در تحقيقات به عمل آمده از متهمان، چاره اي جز بيان واقعيت نداشتند و تاكنون به 27 فقره سرقت داخل خودرو  به ارزش تقريبي 119 ميليون و 500 هزار ريال معترف شدند .

وی گفت: با راهنمايي متهمان تمامي محل هاي سرقت تاييد و مالباختگان شناسايي و مقداري از اموال مسروقه ديگر كشف و تحويل مالباختگان شد و در نهايت پرونده به دادسرا ارسال و متهمان روانه زندان شدند و تحقيقات پليس همچنان جهت دستگيري خريدار اموال مسروقه ادامه دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان